Het “GROTE” boete-topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Het “GROTE” boete-topic

This topic contains 66 reacties, has 40 deelnemers, and was last updated by FonS 16 years, 4 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
  • Gebruiker
  • #171656

    G-no
    Donateur
    Berichten: 1736

    laten we maar hopen dat het nooit zo ver komt ( of je moet heeeeeel hard op je hoofd vallen:D)

    #171657

    VespaCiaoPaul
    Bijdrager
    Berichten: 480

    De woute zijn ook nie mijn vriende maar als er wa gejat of iets anders gebeurt zal je ok nie meer zegge da ze op kenne flikkere:D Maar ze kunnen wel beter boeve vange ipv mannetjes op brommertjes

    #171658

    Rebel

    VespaCiaoPaul :
    De woute zijn ook nie mijn vriende maar als er wa gejat of iets anders gebeurt zal je ok nie meer zegge da ze op kenne flikkere:D Maar ze kunnen wel beter boeve vange ipv mannetjes op brommertjes

    😛 die idioten kunnen nog niet eens een brommer starten
    laat staat boefen vangen XD

    #171661

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    Lekkere Bekker :
    kben een keer strontzat op me bek gegaan op de rotonde om 3 uur s’nachts en de wouten stonden gwoon met hun auto bij die rotonde te wachten kwam ik niet meer overeind op een gegeven moment had ik me op mijn zij gelegt en toen weer rechtop gekropen en de fiets gepakt zeiden de wouten kom even mee ik mee langs de kant van de weg gestopt kreeg ik een boete voor geen achterlicht , zeiden ze tege me twinbro colin komt deze jongen nog wel thuis 😛 ik die fiets gepakt 5 meter gelopen en keihard weggefitst

    zoiets heb ik ooit op mijn ouwe cittaatje meegemaakt ik had een personeelsfeestje gehad en ik dacht goh laat ik mijn vriendinnetje ff bij een discotheek op halen, zo lam als ik was had ik niet door dat er een smeris op zn motor naast me reed zie ik in de verte allemaal politie dus ik sla af naar links, waar die motor dus reed kabam lag ik daar te kijken op de weg naar zo’n motor met zo’n zo’n iritant mannetje erop… hij zo heel droog eh ja we dus een alcohol controle en ik denk dat jij wel ff mee kan komen… ik dus meteen de bougiedop van mijn citta eraf getrokken voor het geval ze mijn brommertje wilde testen (reed tegen de 80) uiteindelijk moest ik een verklaring afleggen… vroeg dat mens zo van hoe hard rijd je brommer, ik zo hoe hard mag zo’n ding zij zo ja ehh 25 ik zo ja dan gaat ie 25… zullen we die ook maar meenemen naar t buro zegt dat mens ik zo nee, w8 even. Ik loop dat busje uit zet mijn citta vast aan een lantaarnpaal en loop weer naar binnen, ik zo ja je weet t nooit he straks wordt ie gestolen(konden ze hem meteen niet meer meenemen 😉 )uiteindelijk moest ik dus mee naar t buro waar ze me hadden opgesloten in een cel omdat ik TE lam was… kwam ik op het idee om maar over mijn nek te gaan zodat dacht ik toen dan met de uiteindelijke alcohol test ik misschien een iets lager promilage zou hebben, maar dat ging zelfs niet goed mijn hele trui onder de kots etc…. het uiteindelijke resultaat was een boete van 750 gulden, dagvaardiging ivm innemen autorijbewijs en een uitzetting uit het politieburo omdat ik te bijehand was ofzo…

    oja en een mooi stukje in de telegraaf…

    was meteen mijn 1 na hoogste boete ooit.

    hoogste boete heb ik ooit ontvangen met mijn peugeot speedake net voor 1100 gulden nieuwe onderdelen erop, was ik net aan het inrijden 1e dag word ik aangehouden kreeg hem 2 weken later terug helemaal los zelfs het frame en voorvork was uit elkaar gehaald op zoek naar een begrenzer, omdat ie vonden ze nog een beetje inhield … ja gek he ding was nog niet helemaal goed afgesteld…
    resultaat dagvaardiging en 780,- gulden boete

    en jaaa weer een mooie vermelding in de telegraaf….

    ik weet nog dat er van dat stukje niks klopte er stond zoiets in als:
    18 jarige jongen aangehouden wegens het rijden van een veelste hoge snelheid op een motorscooter die als snorscooter was verzekerd en het dragen van geen helm en het voeren van oranje stickers…

    stelletje kneuzen dit was ook de reden van de dagvaardiging…klopte geen bal van want het was gewooon een snorscooter, daarom werd het ook geseponeerd….

    maar goed nu kan ik erom lachen, toen niet… vooral toen ik hoorde dat ik helemaal geen afstand had hoeven doen van mijn snelle onderdelen…

    (ik heb al lopen zoeken naar de krantenknipsels, maar weet even niet meer waar die dingen kunnen liggen, als ik ze nou weer tegen kom voeg ik ze hier er wel bij)

    #171662

    iaccaloco
    Topic starter
    Berichten: 1269

    hansieb :
    Btw dit filmpje heb ik krom om gelegen :D:D:D:D

    Wat een apen:
    http://video.google.nl/videoplay?docid=127490436993795161&q=rollerbank

    Jongens…….

    Ff serieus…….

    Dit kán toch niet?

    Ik sta verdomme gewoon echt versteld hiervan……..Dit is toch niet normaal?

    Ze weten :boos niet eens hoe een rollenbank werkt……

    Hij moet andersom, ohja, doen we dat ff…..
    Zetten ze wéér die brommer op dezelfde manier erop…..

    S toch nie best?

    Hiermee is ’t bewijs gewoon geleverd, ze zijn te stom om an te pakken…….

    Ik kan, ondanks dat ik ook wel wat moet lachen gewoon zó pissig worden van dit soort dingen……
    Is niet te geloven, echt niet…..Het lijkt me zo dom dat het net is of het in scéne gezet is,maar weet zéker dat ’t echt is………

    Stelletje viezerikken zijn ‘t……

    Zeg nou zelf, waarom……Waarom…….

    Waarom scheelt ’t woord “smerig” maar èèn letter met SMERIG

    Ohja, enneh…….

    Die stijve kerel met z’n BMW 7serie, dies de man……….!
    Biertje van me maat?:D:D:D:D:D!

    Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!
    #171706

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    ik, spullen halen bij de scootershop, rij terug…

    reed 60-65 km/h ongeveer, komt er een motorjuut naast me rijden, kijken elkaar aan, ik denk ‘oh k*t….’

    dus ik stop;

    agent: jongeman, ik reed net met 50 achter je en je reed me nog weg…!

    ik: ow…is niet goed he…

    agent: moet je maar gauw wat aan doen he (lacht ( 🙂 ))

    ik: ja inderdaad, is goed

    en hij rijd weer door!! ik helemaal blij :p fijn om te zien dat er ook nog chille wouten zijn :lol

    #167677

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    nou, ff dit topic maar weer eens opgezocht, zie toevallig dat ik het laatst gepost heb (1 jaar geleden)

    nieuw verhaaltje:

    ik zit in maaseik (be) op school, en daar was vanmorgen rollerbank.
    mijn ciao ging zo’n 55-60 km/h, die van een vriend van me liep ong 65.
    dus ik dacht, boh die is straks genaaid…

    nou, in de rij voor de roller gaan staan.
    vriend eerst: 64 km/h.

    daarna ik (en ik herhaal hij liep 55-60) :
    .
    ..

    ….
    …..
    ……
    …….
    tromgeroffel
    …….
    ……
    …..
    ….

    ..
    .

    tadaa..: 98 kilometers per uurtje !!

    ik had echt zoiets van W T F ?! 😕

    nou ja, in belgië is het normaal dat je brommer vanaf 1 km/h boven 45 in beslag wordt genomen voor 1 maand.
    dus dat is m’n probleem ook niet, want hij gaat te hard, wist ik van tevoren.
    maar van die meting klopt geen hol

    het smerige is, dat die vriend van me poelie heeft, en bij een bepaald toerental is het gewoon op.
    ik daarentegen heb vario, en die varieert dus onbelast een stuk verder dan hij doet als je er gewoon mee rijdt.

    en omdat die rollerbank niks anders is dan 2 gelagerde rollen met een sensor eraan en dus totaal geen weerstand biedt, varieerde mijn variootje een vrolijk eind weg, en ging ie ineens 98 km/h…

    dus nu, een maand kwijt, wat ik niet zo heel erg vind want dat hij te hard liep wist ik,
    én een geldboete die nog niet bekend is, maar waarschijnlijk rond de 1000 euro gaat zijn (damn BE is duur).

    dusjah, IK PROTESTEER
    ff uitzoeken hoe en wat, want wat ze mij geflikt hebben kan dus echt niet

    #167678

    Frits
    Bijdrager
    Berichten: 1064

    nog nooit 1 gehad:lol

    rijd 1 jaar8)

    #167679

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    hoe kan dat joh…
    ik ben vorige zomer met mijn (snor)ciao met vario (reed toen ook tegen de 60) op de rollerbank in NL geweest en daar kwam niet zo’n raar hoog resultaat uit.

    vaag apparaat, wat die belgen hebben

    #167680

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    WTF @ Fons

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #167681

    Hermaniak
    Bijdrager
    Berichten: 84

    Holy shit
    Hoort er niet iemand op je brommer te zitten wanneer deze op de bank gaat ?
    Tenminste, zo is dat wel geregeld in NL. Iemand van minimaal 70 kilo moet er op gaan zitten (en verdomme die juten zijn altijd net 70 kilo).

    #167682

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    nou me pa komt net van een vriend van ons af (=motoragent)

    over dat gewicht, ik moest er zelf opzitten, met niemand erop ging hij 106 km/h…

    maar we gaan het allemaal eens uitzoeken, samen met die bevriende agent, want hij gelooft er ook allemaal geen zak van , en het rammelt aan alle kanten

    we komen er wel uit

    #167683

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    in nederland is dat alleen bij brommers niet bij snorbrommers, hoe dat in belgië zit weet ik ook niet

    #167684

    JP
    Bijdrager
    Berichten: 45

    wooo die roller spaced hem hard

    zijn dat diezelfde rollers als de politie hier in nl ook gebruikt nu?

    #167685

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    WTF dat kan toch nooit:s Maar die politie is er ook gewoon echt van overtuigd dat die snelheid klopt?:s Wat een naaistreek man.. hoop voor je dat het nog goed komt want van 1000 euro kan je wel wat leukere dingen kopen..

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.