Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

Home Forums Perso’s Projecten Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

Dit onderwerp bevat 1,720 reacties, heeft 167 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Florian 1 week, 1 dag geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,681 tot 1,695 (van in totaal 1,721)
  • Gebruiker

erikNL
    Bijdrager

Heerlijk  geluidje  thomas👌  41 h2o  loopt altijd lekker.  Volgend jaar maar ff     sprintje.👌👌👌👌.

Tiesman1986
    Moderator

Gefeliciteerd stamhoofd 😉

zevenenergie
    Bijdrager

Als ik het niet dacht … Brommer van de week en wel verdient thumb:

Draaiwerk, freeswerk, carters kotteren? Reparatie of tuning?
    Klik hier.

Herr Flick
    Topic starter

Haha thanks all  😎

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

Frankp
    Donateur

mooi dat hij het weer doet! Zoals aangegeven wil ik die pinasco wel eens testen op ons kick/zijinlaat blok.

KillerNoway
    Donateur

Ik vind de Ciao zo mooi dat ik hem nu als achtergrond heb ingesteld.

Keep up the post & good work! <3

Naamloos

4-takt krijg de tering, ik rij meng-smering!
    Link naar Mijn collectie / Projecten.

Herr Flick
    Topic starter

Haha thanks. Wat een eer ja  😉

Gele Racefrikandel

Daanvanoorschot
    Bijdrager

Wat is ie waard

Herr Flick
    Topic starter

Het houdt niet op, niet vanzelf.

Ik dacht er te zijn en dat het nog wat finetunen zou zijn. Maar is dat even een deceptie.
    Wilde de nieuwjaarstour graag met de gele LC ciao rijden, maar uiteindelijk toch niet met de Ciao gereden. Het lijkt bijna weer alsof ik bij af ben. Ik heb voor de mensen even een onboard filmpje gemaakt en niet in lopen knippen – zo kan je direct horen en zien hoe hij reageert.

Ik rij met sproeier 84 en voor mijn gevoel is hij een klein tikkeltje te groot (bij start wat rook en gestotter, zoals je kan zien). Enfin, ik weet het zo langzamerhand niet meer en ik druk dit blok er heel snel onderweg en ga beginnen met met het Kick zij-inlaat blokje van Moparts (foto onderaan de post).

Spoel door naar 3:40 als je naar het ‘volgas’ stukje wil kijken.

Hoor graag als jullie nog ingevingen hebben.

Ik ga in ieder geval zo snel mogelijk beginnen aan dit carter:
    WhatsApp Image 2019-02-02 at 17.59.44WhatsApp Image 2019-02-02 at 17.59.58WhatsApp Image 2019-02-02 at 18.00.20WhatsApp Image 2019-02-02 at 18.01.01

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 3 weken geleden door Herr Flick.
    Gele Racefrikandel

Tiesman1986
    Moderator

Ja bij de nieuwjaars tour al stukkie op gereden , lekker weer power 😀

zevenenergie
    Bijdrager

Ja, hij staat te rijk, kan je de phbg niet door iemand laten afstellen?
    Want ik krijg het idee dat je alleen je hooft sproeier ongeveer goed hebt, want zodra je gas terug geeft, pruttelt hij. Weet je trouwens zeker dat het een 2takt carburateur is, want dat is precies het euvel van een 4 takt carburateur.

Dat zij inlaatje ziet er solide uit,

Klik hier.

Florian
    Moderator

Hij klinkt ook heel tam, bijna als pouli. Zeker als je zoals jij rijdt met een Pinasco wiel. Welk gewicht rolletje heb je er nu in?

Herr Flick
    Topic starter

@zevenergie – dit is zekerweten een 2takt carburateur. Hier heb ik overigens altijd al mee gereden. Deze is laatst nog ultra-soon gereinigd door Martino

@florian – hij kllinkt echt fakking tam. Het maakt ook niet uit of ik 2gr erin stop of 8. Ik rij nu met 4,4gr. Heb ook al een koppeling geprobeerd met extreem strakke trekveren. Doet weinig.

Gele Racefrikandel

zevenenergie
    Bijdrager

Dat je nog leeft, ik verlang al na het hiernamaals als ik drie dagen tevergeefs sleutel.
    Gelukkig woon ik praktisch naast de kerk en is de begraafplaats dicht bij, anders zou ik daar ook geen zin in hebben…. 😉
    Ik stuur van af hier extra positieve energie richting Groningen misschien dat het helpt.
    Misschien kun je in tussen tijds een nagaan of je de afgelopen tijd iets verkeert hebt gedaan , ik bedoel  heb je de huur betaald, ben je lief tegen je zus, zeg je de buren gedag , stuur je wel genoeg positieve energie naar Trump. Heb je niet te veel slotjes op topic,s gezet, afwas niet gedaan, dat soort dingen.

In de tussen tijd dat ik dit typ ben ik overigens al aan het beamen. Dat gaat vroeg of laat zijn vruchten afwerpen.

Klik hier.

Martino
    Bijdrager

Maar snel met je moparts kick&zij-inlaat bezig en hopelijk loopt dat ook wat sneller als je huidige blokje. Leg dit gewoon even aan de kant om er op een later tijdstip weer eens mee verder te gaan.

Gaat je nieuwe setup wel met de 41,8mm Polini LC zijn? Dan zal ik ook simpel een piaggio groot carter helft pakken. Inlaat hiervan afsluiten met een dopje welke ik zo snel niet meer bij jmpb kan vinden. Eurocilindro heeft ze ook bij hun setjes zitten; https://vespa-ciao.nl/forums/topic/eurocilindro-turbo-zij-inlaat-atg/page/2/ en ik weet dat jmpb ze ook los heeft verkocht, maar ken hun benaming van dit afsluitdopje niet. Wellicht een mailtje sturen.

15 berichten aan het bekijken - 1,681 tot 1,695 (van in totaal 1,721)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.