HELP lelijk spuit werk!

Home Forums Techniek Framedelen HELP lelijk spuit werk!

This topic contains 18 reacties, has 15 deelnemers, and was last updated by Vespa Si 12 years, 6 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
  • #165780

    niceVespa
    Bijdrager
    Berichten: 656

    Action verf is na mijn mening vele beter dan motip, alleen is de voorbereiding die je moet doen vele
    maten groter. Maar het resultaat zal daarom veel beter uitvallen. bijvoorbeeld:

    GTZ NV

    #165793

    showiii
    Bijdrager
    Berichten: 48

    er is niks mis met de action lak, er zit gewoon veel werk en tijd aan, veel voorbereiding dus. ik heb eens een complete scooter er mee gespoten en ik moet zeggen dat het er echt super uit zag!

    #165794

    Vespa Si
    Bijdrager
    Berichten: 517

    jeffrey citta :
    verfafbijt van de gamma !!!

    Amen. Turbo spul, werkt echt prima. Volg de aanwijzingen op het blik en zorg dat je je huid er niet mee insmeert ๐Ÿ˜‰ Zelfs kleine spetters gaan branden na een paar minuten.

    #165219

    Robke15
    Bijdrager
    Berichten: 149

    Vespa Si :

    jeffrey citta :
    verfafbijt van de gamma !!!

    Amen. Turbo spul, werkt echt prima. Volg de aanwijzingen op het blik en zorg dat je je huid er niet mee insmeert ๐Ÿ˜‰ Zelfs kleine spetters gaan branden na een paar minuten.

    Ik had van de formido zo’n blauwe pot verfafbijt en da grij is goddelijk, ik had het mooi dik overal opgesmeerd, na een uur begon alles al af te krullen, volgende dag met plamuurmes de rotplekjes schoongemaakt, en toen de hogedruk erop gezet, ging er prima af, en goed ontvet gedroogd alles en toen in de primer gezet, en brommer staat nog steeds heel mooi in de lak! ๐Ÿ˜€

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.