Harz Tour 2021 20 tm 23 Augustus

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Harz Tour 2021 20 tm 23 Augustus

This topic contains 24 reacties, has 15 deelnemers, and was last updated by speedbuxy 2 weeks, 2 days geleden.

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Gebruiker

speedbuxy
    Topic starter

@stephan: Martin rijdt niet mee toch? Wellicht is het eerlijker om iemand die wel mee rijdt te selecteren. Zal me er verder niet mee bemoeien want zal dit jaar niet aanwezig zijn.

Das jammer Florian. Maar Martin teld gewoon niet mee. Deze rijd zoals gezegd niet mee en houd de groep qua aantal dus niet op.
    Ook hoeft hij niet percee s.ochtend tegelijk met de rijders te eten en doushen.
    Dus die zit niet in de weg.

Tonni
    Moderator

Ik zeg het al jaren, ik weet het, maar ik zou deze ook graag weer eens mee rijden!

I came, I saw, and forgot what i was doing...

speedbuxy
    Topic starter

@jordy
    Mooi dat je de hobby weer opgepakt hebt:thumb

@tonni
    Zou mooi zijn als je hem dit jaar weer eens meepakt:thumb

Algemene mededeling.
    Ik sluit de inschrijvingen over 2 weken.

Robin_Ciao
    Bijdrager

Moet je een rijbewijs hebben om mee te doen? 😆  Of zijn er na september nog wat meetings en ritten?
    Mvg Robin

• Deze reactie is gewijzigd 1 month geleden door Robin_Ciao.

Martino
    Bijdrager

@orangeciao: Een leuk evenement om in te stappen. Dat wordt dan nog wel een brommer bouwen zeker? Ik zag laatst een filmpje van jou en een full Malossi Aerox voorbij komen en dat is voor de Harz niet geschikt.

@tonni: nog genoeg tijd om deze editie wel te gaan halen lijkt mij. Leuk dat je er voor gaat.

@robin_ciao: Je hebt wel een rijbewijs nodig, maar dit geldt volgens mij voor elk toertje en anders is het op eigen risico.

Robin_Ciao
    Bijdrager

@martino nee nee dat snap ik. Was als een grapje bedoeld. Voor zo’n grote tour ga ik dat niet riskeren. Er is in de zomer in Lanaken elke dinsdag een oldtimer meeting. Dat is 600m bij mij vandaan, daar rij ik wel naartoe. En hopelijk zie ik iemand van het forum ook eens daar. Beetje reclamen mag toch wel😁

speedbuxy
    Topic starter

Kick hem weer even omhoog. Wil hem graag afronden. Maar zie dat een hoop zich nog niet aangemeld hebben die wel al hadden aangegeven mee te gaan/willen.
    Dus wees er snel bij. Want de groep kan niet te groot worden.

De Brandweer
    Bijdrager

Ik wil heel graag mee.

Vincent
    Donateur

Yesh dit jaar graag weer mee met een beter vervoersmiddel!

speedbuxy
    Topic starter

Mooi clubje zo:thumb
    Ik gooi de inschrijvingen nu eerst dicht en zal de betaling gegevens binnenkort versturen.

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.