Harz Tour 2019 ~ 27 tm 30 Augustus

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Harz Tour 2019 ~ 27 tm 30 Augustus

This topic contains 28 reacties, has 9 deelnemers, and was last updated by VespaAvanti 4 years, 6 months geleden.

14 berichten aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
  • Gebruiker
  • #786916

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Ik moet er 2 ochtenddiensten voor vrij vragen.
    Ik zit nu in mijn weekend dus kan niet in de planning kijken of ik vrij kan krijgen.
    Heb de persoon die er over gaat net geappt dus is even zijn reactie afwachten.

    #786917

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Het weekend van 12 t/m 15 juli ben ik al in Duitsland en lukt voor mij ook niet. Is het wellicht wat om een midweeks af te spreken? Velen zullen namelijk in Juli en Augustus ook vakantie hebben. 29 juli t/m 2 augustus bijvoorbeeld een geschikte datum?

    #786918

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Een midweek word nog moeilijker te realiseren denk ik.
    Plus door de week werkt de local politzei en boswachters ook op volle sterkte ipv weekend dienst.
    Dus door de week kan heel slecht uitpakken. Zo stond afgelopen jaar toen wij weer naar huis gingen een agent met flits kast bij 1 van de pomp stations waar wij al meerdere keren getankt hebben.

    #786919

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Dus denk dat ik de datum dan maar laat zoals in de topic titel staat. Anders blijft het schuiven en is er altijd wel weer iemand die dan niet kan.

    #786920

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Ik had het tweede weekend van juli ook niet gekund, al is het een beetje nutteloos om dat nu nog te vermelden 😅

    #787405

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Contract is binnen en betaling gegevens zijn verzonden.
    Dit is dus tevens de vaste datum. Misschien opent dit voor andere rijders nog een deur van mogelijkheid.

    Nog even een paar plaatjes erbij:thumb


    #788762

    KdeH
    Bijdrager
    Berichten: 93

    Wat zijn de kosten?

    #788859

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Wat zijn de kosten?

    Ik dacht zo rond de €80,-/90,-

    #789716

    Helly
    Bijdrager
    Berichten: 84

    Veel plezier allemaal in de Harz!
    Ben benieuwd naar de foto’s en filmpjes :thumb

    #790856

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Beter laat dan nooit, maar wilde eigenlijk een leuk filmpje maken wat er niet meer van gaat komen. Daarom maar het ruwe materiaal hier;



    #790866

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Beter laat dan nooit is altijd goed:thumb
    Heb ze al even bekeken en jullie zijn weer die hard offroad geweest zie ik wel:thumb
    Hopelijk kietelt dit ook wat mensen om zich aan te melden voor de Harz tour 2020.

    #790879

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Haha Alex met die afschuwelijke combinatie van 16 en 12 inch velgen.

    Het blijft een heerlijke omgeving om te toeren zeg..

    #790933

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Heerlijke filmpjes zeg 😁

    Stuk op het derde filmpje was echt bizar, als ik het zo terug kijk, verbaast het me dat onze banden het overleeft hebben 😅
    En toch nog mijn mega valpartij vastgelegd 😂👍

    #791000

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Leuke filmpjes, vooral die laatste, dat was wat mij betreft het leukste maar ook zwaarste stuk Harz ever 😆

14 berichten aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.