Harz Tour 2019 ~ 27 tm 30 Augustus

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Harz Tour 2019 ~ 27 tm 30 Augustus

Dit onderwerp bevat 20 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door speedbuxy 2 weken geleden.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Gebruiker

VespaAvanti
    Donateur

Ik moet er 2 ochtenddiensten voor vrij vragen.
    Ik zit nu in mijn weekend dus kan niet in de planning kijken of ik vrij kan krijgen.
    Heb de persoon die er over gaat net geappt dus is even zijn reactie afwachten.

Martino
    Bijdrager

Het weekend van 12 t/m 15 juli ben ik al in Duitsland en lukt voor mij ook niet. Is het wellicht wat om een midweeks af te spreken? Velen zullen namelijk in Juli en Augustus ook vakantie hebben. 29 juli t/m 2 augustus bijvoorbeeld een geschikte datum?

speedbuxy
    Topic starter

Een midweek word nog moeilijker te realiseren denk ik.
    Plus door de week werkt de local politzei en boswachters ook op volle sterkte ipv weekend dienst.
    Dus door de week kan heel slecht uitpakken. Zo stond afgelopen jaar toen wij weer naar huis gingen een agent met flits kast bij 1 van de pomp stations waar wij al meerdere keren getankt hebben.

speedbuxy
    Topic starter

Dus denk dat ik de datum dan maar laat zoals in de topic titel staat. Anders blijft het schuiven en is er altijd wel weer iemand die dan niet kan.

AA-T
    Sleutelbeheerder

Ik had het tweede weekend van juli ook niet gekund, al is het een beetje nutteloos om dat nu nog te vermelden 😅

speedbuxy
    Topic starter

Contract is binnen en betaling gegevens zijn verzonden.
    Dit is dus tevens de vaste datum. Misschien opent dit voor andere rijders nog een deur van mogelijkheid.

Nog even een paar plaatjes erbij:thumb

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken geleden door speedbuxy.
6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.