Harz Tour 2018 ~ 10 tm 13 Augustus

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Harz Tour 2018 ~ 10 tm 13 Augustus

This topic contains 81 reacties, has 20 deelnemers, and was last updated by jeffreykruize 4 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 82)
  • Gebruiker
  • #717156

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Zie dat ik nog niet op de lijst sta, zet mij er maar bij!

    #718179

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Ik had eventueel ook nog een locatie, maar deze is niet voor grote groepen. Persoonlijk heb ik ook niks erop tegen dat we weer naar de heksenketel gaan. Prima locatie en we kunnen altijd vanuit daar naar een andere omgeving rijden. Daar gaat het toch immers om, lekker toeren.

    Hoe denkt iedereen over de toerbrommer na? Natuurlijk met vario en liever geen Ciao, maar iets met betere vering is wel prettig in deze omgeving. Uitlaat, standaard ogend of toch gewoon een expansie pijp?

    #718290

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    Mijn tourbrom word weer de Citta. En om de berg op te komen ga ik voor een elec reedvalve met een 46mm Polini en Leo sp.
    Komt met vario iedere berg op 😈

    Uitlaat moet weer standaard oogend.
    Want met expansie maken we zeker geen vrienden en is qua koppel in dit geval ook alleen maar nadelig.
    Want offroad gaan we zeker weer 😈

    #720020

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    Update:

    Heb even gemaild met de Heksenketel. Maar de datum die wij willen rijden is de heksenketel al verhuurd.

    Ik heb daarom net dit plek maar gemaild.
    http://vakantiewoning-oostduitsland.nl/

    Als deze ook niet meer beschikbaar is dan zullen we een andere datum moeten prikken.
    Want naast dit plek is er weinig keuze voor groepen groter dan 5 a 6man.

     

    #720172

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Plek ziet er beter uit dan de Heksenketel dus laten we hopen dat dit wat word 😎

    #722013

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Is het iemand al opgevallen dat beide locaties ongeveer 3km uiteen liggen? Mij maakt de uiteindelijke keuze dus weinig uit. Bij de Heksenketel weten we wat we kunnen verwachten en een groot voordeel is dat iedereen een goede nachtrust kan hebben vanwege vele verschillende kamers. Hoe is dit bij de andere locatie?

     

    Linkje

    Maar goed dat we in de zomer gaan.

    #722504

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    Zoals ik hierboven vermeld is de Heksenketel verhuurd op de datum dat wij willen rijden.
    Maar dit andere plek heeft nu na de 3e dag ook nog niet terug gemaild 🙄
    Weet niet wat dat is met de groepsaccommodaties in de Harz, maar terug mailen is blijkbaar moeilijk 🙄
    Ik zal er vandaag nog eens een mailtje naartoe sturen.

    Weer in de Harz is dit jaar extreem geweest ja.
    Zo heeft een dikke storm een goeie maand terug 100den bomen op brocken doen omwaaien en afbreken.

    #725827

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Jammer, hopelijk komt er snel reactie en kan het op de nu geplande datum plaats vinden.

    #730617

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Al meer bekend kwa slaapplaats?

    #730693

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    En mocht er niks gevonden worden op de genoemde datum. Een weekje later bijvoorbeeld behoort misschien ook wel tot de opties?

    #730715

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    De 2 andere plekken die we op het oog hadden reageren beide niet terug 🙄
    Ik heb de laatste die we op het oog hadden zelfs een 2e keer gemaild. Maar helaas zonder succes.
    (waarom zet je dan uberhoud wat te huur???)
    Maar goed als we langer wachten dan vissen we straks compleet achter het net.
    Dus ik wou dan toch maar voor een andere datum gaan zodat we weer naar de Heksenketel kunnen.

    Een week eerder 6 tm 9 Juli is nog beschikbaar.
    En op het 1e weekend van Augustus na is de rest van die maand ook nog beschikbaar.
    Dus als iedereen die sowieso mee wil even laten weten wat hun voorkeur datum is dan proberen we daar in midden weg in te vinden.
    Mij maakt het niet uit, ik pas me aan iedere datum aan.

    #730890

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Jammer dat die locatie niet reageert.
    Ik ben de eerste weken van Augustus vrij in verband met verplichte bouwvak vakantie. Voor mij zou het tweede weekend van augustus dus perfect zijn.
    6 tot 24 augustus ben ik vrij.

    #730904

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    6 t/m 9 juli komt voor mij net even te vroeg ivm werk, maar ik mag mijn vakantie nog plannen en als we hier tot een betere datum kunnen komen dan kan ik hier rekening mee houden. Later kan ook, maar in Augustus zal de VCM vast ook wel weer plaats vinden?

    #731073

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    Ik wou Augustus idd open houden voor de VCM.
    Maar eerst maar even horen wat de rest van de rijders heeft als voorkeur qua datum?

    #732520

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Beste rijders, graag even reageren, de tijd begint inmiddels te dringen!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 82)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.