hannesjeuh’s perso

Home Forums Perso’s Projecten hannesjeuh’s perso

This topic contains 145 reacties, has 24 deelnemers, and was last updated by ciaoracer 16 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 146)
  • Gebruiker
  • #444065

    murkus
    Bijdrager
    Berichten: 182

    Lezen:P…..je ziet ook snelgas op de foto. die heb ik ook gekocht maar die is niet van jmpb.

    #444066

    hannesjeuh
    Topic starter
    Berichten: 281

    uhu snelgas is niet van jmpb:D
    en direct volgen nieuwe foto’s en 2 filmpjes die ik juist gemaakt heb;)

    #444067

    hannesjeuh
    Topic starter
    Berichten: 281

    nieuwe pics!


    nieuwe koppeling dus:D

    enjoy!

    #444068

    hannesjeuh
    Topic starter
    Berichten: 281

    en hier filmpjes

    [url]http://www.youtube.com/watch?v=XhYBmQojdII[/url]

    [url]http://www.youtube.com/watch?v=EAnhhGynMOE[/url]

    enjoy!

    #444069

    ciaoracer
    Bijdrager
    Berichten: 1375

    Je filmpjes gaan niet.:?

    maarjah ik zeg het je nog eens het is echt wel een leuke brommer. Bij je voetsteuntjes daarachter zit zo een schijf mat tandwielen voor de ketting die moet je er af slijpen ziet er mooier uit vind ik, want nu heb je daar zo een roest stukje zitten.
    Ik weet het jah is een klein detail, maar die maken het ook vind ik zelf.

    #444070

    hannesjeuh
    Topic starter
    Berichten: 281

    filmpjes duurt altijd e tijdje voor te verwerken moetje gewoon wachten totze gaan
    nja kvinda ook lelijk die tandwielen
    ik zal probere vandie eraf te slijpen in de kerstvakantie;)

    #444073

    weg-gevaar
    Bijdrager
    Berichten: 122

    loop goed en mooi geluidje stukken beter als tijdje terug wel em wel eens in sprint zien:P

    #444074

    hannesjeuh
    Topic starter
    Berichten: 281

    ok zaldan morgen e filmpje maken in sprint;):D

    #444075

    Lorre
    Bijdrager
    Berichten: 147

    yo,

    kzou het er niet vanslijpen maar volledig eruithalen en gwn zelf buisje steken waarje je voetsteuntjes kan opsteken… was het ook eerst vanplan gwn afslijpen en doen, maar bij ander vespa’tje (die groenen van verhulst) hebben ze dat ook gedaan en njah kweenie het is maar half werk en nieuw buisje steken kost zoveel geld niet… maar aan jou de keuze 😉

    #444076

    hannesjeuh
    Topic starter
    Berichten: 281

    nja weetniet. moetan wel zo’n buisje vinden met juist dezelfde grootte. En moet die buis er ook uit kunnen halen. en kweet nie goe oe daj da moe doen:D want dazit lijk megavast ofzo

    #444077

    Lorre
    Bijdrager
    Berichten: 147

    bij mij met klein tikje en wasser in 1 2 3 uit:d dus geen probleem:d

    #444127

    hannesjeuh
    Topic starter
    Berichten: 281

    Ik heb nu een nieuwe brommer gekocht. Het is een piaggio bravo. Ik koop hem voor 50€. Nu heb ik hem nog niet. moeter nog achter gaan. Nu heb ik wel geluk want er zit een ori vario op=). en die vario mocht ik al meenemen als een soort “voorschot”.:lol Later zullen nog foto’s volgen van me nieuwe bravo. Nu heb ik al foto’s getrokken van de vario.

    Ik ga dus natuurlijk de vario op me ciao steken. Dus moet ik eerst de vario klok hebben van de bravo. Anders kan ik die er nog niet op doen.

    enjoy!

    #444128

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Dat is echt een mooie prijs voor alleen al de vario! Ik zou poulie op die bravo zetten en dan doorverkopen voor 75 ofzo heb je ook nog eens winst gemaakt!

    Met jou setup zal ik wel echt een polini/malossi voorvario halen! Want met orginele werkt echt niet als je opgevoerd rijd!

    #444129

    hannesjeuh
    Topic starter
    Berichten: 281

    uhu heb ik ook al gedacht:D zal ik ook wrs doen. maar het voor nu nog niet:lol

    #444130

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Kickstart er ook op :D?

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 146)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.