hannesjeuh’s perso

Home Forums Perso’s Projecten hannesjeuh’s perso

This topic contains 145 reacties, has 24 deelnemers, and was last updated by ciaoracer 17 years geleden.

11 berichten aan het bekijken - 136 tot 146 (van in totaal 146)
  • Gebruiker
  • #445950

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Netjes!
    Het verschil is echt groot maar dat zal je wel merken 😉
    Succes ermee :thumb

    #445951

    hannesjeuh
    Topic starter
    Berichten: 281

    ke zie al uit om ermee te rijden:) Hoeveel verschil geeftan zo’n malo vario vs een ori vario???

    #445957

    .-{2F4OV}-.

    Geeft ongeveer een verschil van 10 km/u en de trekkracht neemt dacht ik owk nog ietsjes toe door de iets grotere diameter;) Correct me if i’m wrong:lol

    En het fijne aan een malo vario is da je m beter kunt afstellen, omdat je keuze hebt uit meerdere gewichten rolletjes:thumb

    #445958

    hannesjeuh
    Topic starter
    Berichten: 281

    k thx;) ik zal wel nog nieuwe pics schieten van me ciao als alles erop zit. maar dat zal nog tot volgende week in het weekend zijn. hoop dat hij dan tog rond de 65 km/u zal rijden:p

    #446008

    hannesjeuh
    Topic starter
    Berichten: 281

    deze foto’s zijn van 2 weken geleden toen ik het blokje met de bedrading van de bravo (elec dus) naar de ciao overgeplaatst heb. ik had me toen vooral beziggehouden met de variovertanding in mijn “mooi” wiel te steken.

    Op de derdelaatste en de tweedelaatste foto kunje mijn bedrading zien. nu weet ik niet welke draden waar moeten. De derdelaatste foto zijn de draden die ik heb die van het blokje komen dus 2 aansluitingen (rood), 2 aansluitingen (groen) en één aarding. nu weet ik niet waar deze moeten komen op het voorlicht. Op de tweedelaatste kanje de achterkant van het voorlicht zien. De draden die er nog inzitten zijn van mijn cp ontsteking en die er dus origineel opzaten. Kan iemand mij zeggen waar ik welke draden moet steken?

    #446009

    hannesjeuh
    Topic starter
    Berichten: 281

    nog paar pics van vandaag


    spreekt voor zichzelf:p

    hij heeft al gedraaid maar de gas blijft steken of is te kort. ga woensdag achter nieuwe gaskabel.

    #446087

    Lorre
    Bijdrager
    Berichten: 147

    kan het niet zijn dat het aan je carbu ligt of aan je gas’hendel’ zelf … zieje enig defect aan gaskabel mss. anders zou eens carbu uitkuisen mss wat vuiligheid ingeraakt(ook al denkje van niet vuiligheid en stof geraakt overal waar het niet moet zijn).
    ofwel eens je bevestiging aan het stuur van je gaskabel opensmijten(niet datter veel van open te smijten valt) maar ik heb daar eens gehad dat het vijsje los zat en dat hij ook bleef zitten dus ja een kabel is maar een kabel hé… en denk niet dat door een vario te steken dat hij plots te kort zou zijn …

    *verbeter mij als ik verkeerd ben

    #446088

    hannesjeuh
    Topic starter
    Berichten: 281

    ik zal je moeten verbeteren:p de kabel is gewoon te kort omdat ik die van mijn bravo gehaalt heb:p anders had ik geen kabel meer. dusja. ik ga vandaag achter nieuwe kabel:p kan ik er eindelijk mee rijden:d.

    #446095

    hannesjeuh
    Topic starter
    Berichten: 281

    Vandaag heb ik eindelijk voor de eerste keer kunnen rijden met men ciao. hij rijdt goed maar zit van in het begin al aan zijn toeren en gaat zo door. dus ik denk dat er zwaardere gewichtjes in zullen moeten. Ik heb ook een probleem met mijn snelgas. het uiteinde van de kabel die in min snelgas loopt schiet er heel de tijd uit. het zit vast met zo’n vijsje aan de kabel. maar die schiet dus heel de tijd los:(. weet iemand hier een oplossing voor? dat vijsje lassen aan de kabel mss??

    #446820

    hannesjeuh
    Topic starter
    Berichten: 281

    me ciao rijdt nu eindelijk normaal, maar heb nu nog een probleem.

    alsik rijdt begint hij ongelooflijk te schudden. Dit komt doordat me achterkoppeling niet mooi rond draait. hij beweegt ook een heel klein beetje van links naar rechts. Dit ligt dus waarschijnlijk aan me vertanding. Maar staat mijn vertanding dan krom ofzo??? of kan ik daar ix aan doen ofzo?

    #446821

    ciaoracer
    Bijdrager
    Berichten: 1375

    Je lagers waarschijnlijk gaar in je achterklok.

11 berichten aan het bekijken - 136 tot 146 (van in totaal 146)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.