Samba racing … En mijn collectie

Home Forums Perso’s Collecties Samba racing … En mijn collectie

This topic contains 78 reacties, has 18 deelnemers, and was last updated by Samba racing 2 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 79)
  • Gebruiker
  • #786178

    Tiesman1986
    Moderator
    Berichten: 863

    Zeer gave ciao 😀 en loop ook nog eens lekker

    #786181

    Samba racing
    Bijdrager
    Berichten: 69

    Merci @ tiesman . Die race monster,s van jou mogen der ook zijn . Dikke blokken . Schijfremmen .  Ziet er allemaal top uit kerel 😀

    1
    #786320

    De Brandweer
    Bijdrager
    Berichten: 608

    Strijderrrrrrrrrrr

    #786439

    Samba racing
    Bijdrager
    Berichten: 69

    Brommer van de maand 😀  wie had dat gedacht . Hihi  bedankt mannen  …laat de zomer maar komen, en dat iedereen veel leuke  ( snelle ) kilometers mogen  maken

    1
    #786441

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    Hele gave ciao die zilver/bruine! Hoe lang heb je m al? Was erg benieuwd wanneer hij eens op zou duiken.

    Heb het ding, laat ik zeggen dik 15 á 16 jaar geleden ten tijden van mn eerste ciao, heel lang in de showroom zien staan van het toenmalige “scooterhouse Dupont” aan de kanaalkade te Alkmaar. Stond er altijd al kwijlend naar te staren!

    Mike
    #786442

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

     

    Mike
    #786445

    Samba racing
    Bijdrager
    Berichten: 69

    Hoi Mike leuk om tehoren .. Ik wist niet dat hij bij Dupont had gestaan in de zaak. Ik heb hem een jaar of 6 / 7 gekocht van iemand uit alkmaar ….  Die had hem eerder verkocht maar die gene zetten hem niet op naam .. Bleef rijden  ( hij had het kenteken verandert  van de Z had hij een 8 gemaakt en en de D een  E met viltstift !!! ) bekeuringen kwamen bij de vorige eigenaar thuis ..tot de politie hem aanhield  , zo kon de vorige eigenaar hem weer ophalen . En kocht ik hem .  Ik weet van iemand toen ik aan het tanken was , dat hij  van Frank was die heeft hem gelast , gemaakt  en werkte of werkt nog? Bij Samba Racing   ( ik ga is langs bij hun , ik wil een uitlaat  laten maken voor mijn ciao,  of mooie demper van de mannen kopen ) 😎     en de kleurstelling samba racing ciao ,noemen we champagne  kleur

    #786447

    Samba racing
    Bijdrager
    Berichten: 69

    Jelle bedankt nog … Hij loopt als een malle . ( dacht toch dat ik vrij normaal loop) Hihi  😆

    1
    #786460

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Gefeliciteerd 🙂 met de brommer van de maand.

    1
    #786461

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Mooie brommer vd maand  😎

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    1
    #786462

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Verdiende brommer vd maand, echt een pareltje:thumb

    1
    #786472

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Lekker, gefeliciteerd 🙂

    1
    #786497

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Unieke Ciao, zeker een verdiende bvdm

    #786500

    Samba racing
    Bijdrager
    Berichten: 69

    Super bedankt mannen … Voor de complimenten , ik ben der ook super trots op dat ik deze in bezit heb… Vooral omdat hij door de jongens van ‘ Samba  Racing gemaakt is 😎

    #786502

    Samba racing
    Bijdrager
    Berichten: 69

    Lekker weertje , tijd voor een rondje knallen door de polders van , het mooie Nederland imageimage

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 79)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.