Samba racing … En mijn collectie

Home Forums Perso’s Collecties Samba racing … En mijn collectie

This topic contains 78 reacties, has 18 deelnemers, and was last updated by Samba racing 2 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 79)
  • Gebruiker
  • #782691

    Anoniem

    hallo vespa vrienden. Mijn naam is Lars woon in omg van alkmaar.                                 39 jaar en al 20 jaar besmet van het vespa virus… Dat ik ook alleen maar vespa rij en niks anders wil dan dat.                                                                                                       Zit nu 4 jaar bij dit forum … En wordt tijd dat ik me even voorstel ..                                  Ik rij elke nieuwjaar Tour mee .. En zit dan ook zwaar  te genieten  als we achter elkaar aan knallen . Met alles wat daar bij hoort en komt kijken


    imageimageimageimageimageimageimageimageimage

    #782692

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Hi Lars, welkom op het forum! Duurde even voordat je geregistreerd bent dus  :mrgreen:
    Wat een mooie en speciale collectie heb jij. Wat voor setup zit er onder die zilveren met polini radiateur? Ziet er leuk uit!

    Rij je dit jaar ook mee met de nieuwjaarstour van Jelle?

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #782693

    Anoniem

    Herr Flick. Der zit een normaal brommer blokje onder met contact punten . Beetje uit gevijld etc.. Polini Lc 41 mm.  13/13   Polini luchtfilter . 80 poulie . En groene trekveertjes van polini .   Maar deze krijgt weer een goeie beurt .. Nieuwe zuiger der in ..  Voor meer power . Kon de laatste Tour nog net aan bijhouden ..  Terwijl ik normaal makkelijk mee kom

    #782694

    Anoniem

    En ik ben bij de party . Nieuwjaars Tour . Dit wordt de 5de bikkel rit

    #782695

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4028

    Mooie collectie, en gaaf hoe je die gespoten hebt. Het zou me niets verbazen als hier een brommer van de week bij zit.

    #782696

    Anoniem

    Merci….  zevenenergie en is altijd leuk om je eigen brommer,s tezien ..   🙂

    #782697

    Anoniem

    Met deze ben ik nog bezig .. Electr  .speed engine met power box.. En voetrem achterwiel.  En watergekoelde cilinderkopimageimageimage

    #782698

    Anoniem

    Hier nog paar .  Die verkocht zijn aan vrienden .. imageimage

    #782706

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    Ziet er mooi uit, denk dat het met hydro dipping is gedaan?

    3
    #782709

    Anoniem

    Aa-t  .. Dat doe ik zoimageimageimage

    #782710

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    Ha dat zie je niet alle dagen, vet bedacht :thumb

    2
    #782712

    Anoniem

    You tube . Zie je hoop leuke dingen … Aa-t.  En ik vind het leuk om creatief bezig tezijn en van alles te proberen .                                                                                                  Net als deze ciao .. Eerst alle kleuren door elkaar gespoten over het frame …                    Dan derft . Afwas middel der over gieten  . En. Meteen zwart spuiten .. 5 min wachten afspoelen met water beetje wrijven tot de afwasmiddel weer weg is … Droog maken en lakken maar 🙂 image

    2
    #782717

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4028

    Leuk. 🙂
    Ik meen dat ik dat wel eens zo iets gedaan heb op de kleuterschool.
    Of was het nou op het voort gezet onderwijs?  Afijn het komt me bekent voor.

    1
    #782720

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Hi Lars, leuk dat je je projecten laat zien ik kende alleen de  “Samba Racing” Ciao zegmaar.

    Mooie ideen heb je :thumb

    #782728

    Anoniem

    Dank je . Wilk 1985 .  Ik zal proberen  zo nu en dan . Iets meer telaten zien ..  Wat ik aan het doen ben .  En Hoe ik het doe … Met meer info over set up .. En dat soort dingen ..   Heb nog hoop plannen ,   De samba racing Lc  ciao met schijfremmen voor en achter  ..   De vespa bravo .daar wordt een stang tussen gelast . En andere voorvork met schijfrem .. Etc.   Mijn oldtimers . Uit 72 en 74 , laten keuren RDW…. Kortom Vespa for life

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 79)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.