GZ: superbravo frame geel kenteken of complete superbravo

Home Forums Advertenties Brommers gezocht GZ: superbravo frame geel kenteken of complete superbravo

This topic contains 5 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by Niels 3 years, 1 month geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #806765

    Niels
    Topic starter
    Berichten: 8

    Hallo, ik ben op zoek naar een superbravo met geel kenteken of een superbravo frame. Ik wil graag een nette superbravo waar alle kappen, koplamp, spatborden, zadel en stickers nog goed zijn. Liefst een superbravo met 10 spaaks velgen. Kleuren zwart met blauw groene velgen.
    Indien een gehele superbravo niet mogelijk is ben ik ook bereid een frame met kenteken over te nemen.
    Staat van het zadel en plastic delen staan voorop.
    Uiteraard het liefst met kick en vario.

    Heeft u iets staan of liggen dan hoor ik het graag.

    #806777

    CITTADARAH
    Bijdrager
    Berichten: 362

    Plastic delen ,voorvork en Superbravo wielen (blauwe 4spakers )met banden heb ik wel voor je.

    • Deze reactie is gewijzigd 3 years, 1 month geleden door CITTADARAH.
    1
    #806779

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4030

    Ik heb een net bravo frame liggen met tank en geel kenteken. Moet wel opgehaald worden in verband met overschrijven.
    Prijs 50 euro.

    • Deze reactie is gewijzigd 3 years, 1 month geleden door zevenenergie.
    #807450

    super bravo.
    Bijdrager
    Berichten: 325

    heb nog een nederlands frame zonderkenteken met duidelijk leesbaar frame nummer
    pb maar bijinteresse

    #807580

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    SB kickstartbrug met kick delen, elec kickstartblok en vario (helemaal compleet dus) heb ik hier nog staan.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #807581

    Niels
    Topic starter
    Berichten: 8

    Hallo, even een update

    Ik heb inmiddels twee superbravo’s gekocht in België. En @zevenenergie had nog een frame met kenteken. Een dezer dagen ga ik ze ophalen. Dus de advertentie kan dicht.
    Evengoed bedankt allemaal voor jullie aanbiedingen!

    mvg,

    Niels

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.