GZ: Super Bravo/Avanti, Snor

Home Forums Advertenties Brommers gezocht GZ: Super Bravo/Avanti, Snor

This topic contains 8 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by AA-T 6 years geleden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
  • #759300

    Heinz
    Topic starter
    Berichten: 21

    Beste Postlezer

    Zoals de titel al zegt, ik ben op zoek naar een Super Bravo Avanti. (op snor kenteken(niet aankomen met ik heb papieren voor Belgisch kenteken erbij ))
    Rijdend of Rollend frame maakt niet zo heel veel uit. Zelf woon ik in Haarlem dus misschien dat iemand dichtbij woont en wat heeft staan? 😀
    Reizen maakt opzich ook niet heel veel uit voor mij, ik moet alleen even van te voren weten, ik kan niet zomaar elke dag van de week een brommer ophalen. (ook veel van mijn weekenden zijn door werk in beslag genomen)
    Houd de prijs een beetje reeël, ik wil er namelijk wel zelf een project van kunnen maken.
    In contact komen kan gewoon via de PM, maar in deze post mag ook aangeboden woorden natuurlijk.

    Ik houd mij graag aanbevolen.

    Heinz

    Wheely all the way!
    #759313

    Grindpad
    Bijdrager
    Berichten: 68

    Bestaan die dingen überhaupt in snoruitvoering?

    #759325

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Als iemand een kentekenloze avanti uit België heeft gehaald en deze naar snor gekeurd heeft. Ja.

    #770684

    super bravo.
    Bijdrager
    Berichten: 323

    ja bestaan enkele met snorkenteken inderdaad
    heb er zelf ook een en nee helaas niet te koop.

    #770688

    Heinz
    Topic starter
    Berichten: 21

    Heb zelf nu een superbravo zonder kenteken staan en die moet ik nog laten keuren. Veel opknap werk maar wel waard. Moet hem natuurlijk even knijpen maarja dat is allemaal simpel werk, alleen tijdrovend. Maar ik laat de advertentie openstaan, mag altijd een 2e Superbravo op snor bij de familie komen.

    Wheely all the way!
    #770704

    super bravo.
    Bijdrager
    Berichten: 323

    of tijdens keuring kickblokje vervangen door standaard snorblokje en daar na weer trug wisselen?

    #770707

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Knijpen is zo gedaan, makkelijker als het maximale uit een bepaalde setup halen 😉
    Het gaat er bij het RDW ook niet om dat hij precies 25km/u loopt maar dat hij langzamer dan dat rijdt. Kom jij aan met een brommer die maar 15km/u gaat voldoet dat aan de eis 😆

    Snorvertanding, mega poelie, snoruitlaat, 10/7 carburateur, gaatjes luchtfilter dichtmaken/meerdere gaasjes gebruiken.. Je kan veel kanten op, al zijn de eerste 3 imo het makkelijkste :thumb

    Ik zou zeggen maak een project aan en laat ons meegenieten 😉

    #770708

    Heinz
    Topic starter
    Berichten: 21

    Knijpen is inderdaad het makkelijkste werk, dikke prop in de uitlaat en kleine carburateur. Waar het meeste werk in zit is gewoon alle bekabeling opnieuw doen. Ook moet ik allemaal klein grut doen zoals remmen, banden, balhoofd, lagers nakijken. Het is allemaal niet moeilijk zoals ik al zei, het kost gewoon wat tijd, en tijd heb ik de laatste maanden niet zoveel van

    Project kan ik well aanmaken, net als een collectie misschien?( even wat fotos maken en zoeken )

    Wheely all the way!
    #770709

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Wat jij het meest passende vindt :thumb

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.