GZ: polini reservoir

Home Forums Advertenties Onderdelen gezocht GZ: polini reservoir

This topic contains 10 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Brian 3 years, 10 months geleden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Gebruiker
  • #797050

    Brian
    Topic starter
    Berichten: 587

    BD9BBC30-6DB1-4486-9E1B-C34701B9C3C2Dringend opzoek naar den reservoir/vuldop om mijn lc set compleet te kunnen maken. Heb je iets liggen of weet je misschien een andere manier om het te vervangen let me know!

    #797057

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Een lastig zoektochtje gaat dit worden. Wanneer je ook even hier op het forum kijkt zie je dat er veel meer naar wordt gezocht en er daarom ook al verschillende leden zelf met andere oplossingen of replica’s zijn gekomen.

    Er was echt een heel mooi topic welke helaas verdwenen is. Maar de gebruiker Quicklyheizer heeft ook daadwerkelijk een aantal kopieen gemaakt van een compleet reservoir welke ik heb opgestuurd. Helaas is zijn actieviteit hier op het forum tot nul gedaald en heeft hij andere interesses, maar je zal het via een pm kunnen proberen. Of via PMT.de Ik kan namelijk zijn contactgegevens niet meer vinden.

    #797058

    Brian
    Topic starter
    Berichten: 587

    Ja hier was ik al bang voor hoop binnenkort toch wel iets te vinden dat ik ook daadwerkelijk kan rijden met mijn set…

    #797059

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Vergeet voor de compleetheid ook niet het waterpompje van Polini. 😉

    #797116

    Brian
    Topic starter
    Berichten: 587

    is er misschien iemand die er een heeft en wat fotos ervan zou kunnen maken. Van de binnen/buitenkant dan kan ik kijken voor een andere oplossing. Alvast bedankt !

    #797128

    Samba racing
    Bijdrager
    Berichten: 69

    Mis heb je hier iets aan kwa maten 😉 imageimageimage

    #797130

    Brian
    Topic starter
    Berichten: 587

    Ja dankjewel! Zou je misschien foto van de binnenkant kunnen maken ? Moet een beetje weten hoe het overdruk beveiliging werkt.

    #797131

    Brian
    Topic starter
    Berichten: 587

    785D16AD-9BF9-41C8-A98D-720C68CFE008

    heb het al gevonden denk ik

    #797132

    Samba racing
    Bijdrager
    Berichten: 69

    Zal ik later nog even maken… deed ff snel foto tussen klussen door . 😆
    ja die dop is goed van je foto

    #797142

    Samba racing
    Bijdrager
    Berichten: 69

    imageHet bovenste gaatje is ontluchting… De onderste gaat terug naar je radiator imageimage

    #797143

    Brian
    Topic starter
    Berichten: 587

    Zoiets dacht ik al ja bedankt  voor de fotos !

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.