GZ: Koppakking polini 41mm LC

Home Forums Advertenties Onderdelen gezocht GZ: Koppakking polini 41mm LC

This topic contains 12 reacties, has 7 deelnemers, and was last updated by Thijs_DR_Evo 4 years, 6 months geleden.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Gebruiker
  • #785249

    si-sovrano
    Topic starter
    Berichten: 472

    Zoals de titel al beschrijft, ben ik opzoek naar een of meerdere koppakkingen voor een 41mm lc cilinder van polini.

    Mocht je iets hebben liggen hoor ik het wel

    #785260

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    Als iemand dit heeft liggen zou het eigenlijk gelijk ingescand moeten worden naar een bestandje voor lasersnijden..

    #785267

    si-sovrano
    Topic starter
    Berichten: 472

    Mocht ik er een vinden zal ik dat doen. Ze zijn namelijk zeer schaars.

    #785268

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7334

    Als iemand dit heeft liggen zou het eigenlijk gelijk ingescand moeten worden naar een bestandje voor lasersnijden..

    Dit is precies wat ik een tijdje terug ook bedoelde met een database aanleggen van items die gelaserd, gesneden, geprint of welke andere manier dan ook. Ik zag iets dergelijks voorbij komen op het Amerikaans forum namelijk.

    Ik zal wel even een scan maken en kan eventueel ook voor je laseren. Alleen het materiaal pakking is 1mm dik en bestaat uit verschillende laagjes materialen. Ik moet even kijken mocht ik weer thuis zijn welk merk pakking deze op vellen heeft en of de laser wel door deze pakking heen kan komen.

    #785276

    si-sovrano
    Topic starter
    Berichten: 472

    Net als je verwacht niets meer te kunnen vinden heb ik maar liefst 7 nieuwe sets pakkingen gevonden uit italie. Dus kan ik er eventueel wel een beschikbaar stellen voor de gene die hem wil inscannen voor lasersnijden oid. Moet alleen wel wachten tot ik ze ontvangen heb.

    #785339

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7334

    Mooi dat je er nog een aantal hebt kunnen vinden. Ik heb nog even gekeken en er wordt pakkingpapier van Victor Reinz van 1mm gebruikt. Dit papier heeft in het midden een stalen folie.

    #785353

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4575

    Ik heb verschillende soorten pakking
    Er zijn blijkbaar verschillende soorten van

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #786575

    Si-vario
    Bijdrager
    Berichten: 23

    Mocht er nog een set te koop zijn heb ik serieuze intresse stuur me een berichtje en we komen er wel uit

    1
    #786576

    si-sovrano
    Topic starter
    Berichten: 472

    Heb je een pb gedáan

    1
    #786583

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7334

    En ik kwam deze ook nog tegen bij: Leertouwer

    1
    #786584

    si-sovrano
    Topic starter
    Berichten: 472

    Had ze niet gezien bij leertouwer, maar heb ze zelf goedkoper gekregen en ook aangeboden aan si-vario.

    #787055

    Dirk80
    Bijdrager
    Berichten: 2

    Ik ben ook op zoek naar een koppakking voor de liquid cooled polini 41mm set.

    Zou ik er 1 over mogen nemen?

    Graag hoor ik van je!
    Gr Dirk.

    #790286

    Thijs_DR_Evo
    Bijdrager
    Berichten: 269

    Om deze even omhoog te schoppen, ik heb nog een nieuwe weten te bemachtigen. Het materiaal is Victor Reinz AFM 22, (zie: https://www.techniekwebshop.nl/pakkingpapier-reinz-afm-22.html ), 1,1 mm dik gemeten met een schroefmaat.

    De andere pakking die ik er tussen uit heb gehaald is van een ander materiaal, maar dat was ook geen originele Polini maar eentje van Mopshop uit 2006 of zo.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.