GZ: Kickstart carter

Home Forums Advertenties Onderdelen gezocht GZ: Kickstart carter

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door maarten0606 5 dagen geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker

maarten0606
    Gebruiker

Hallo allemaal,
    Na nu een tijdje met een vario te rijden begin ik me een klein beetje te irriteren aan het aan rennen met start veertjes erin, maar omdat mijn naaf geen loopstand heeft kan ik deze er niet uithalen (of ik zou al achteruit moeten gaan lopen als ik pech heb 😉 ) Dus, 2 opties, naaf met loopstand Of een kickstart, en na een tijdje denken toch maar op de kickstart uitgekomen, vooropgesteld dat ik eentje kan vinden.
    Dus bij deze, heeft iemand toevallig een kickstart carter liggen, Het liefts een kleine en grote helft met de krukas, meer heb ik niet nodig.
    Als iemand eentje toevallig langs ziet komen, laat me even wat weten!
    Alvast bedankt
    ~Maarten

LAD78
    Gebruiker

Ik heb er nog ergens 1 liggen zonder kick meganisme

Me elec ontsteking. En cdi.

Wil er 90€ voor hebben. 

LAD78
    Gebruiker

Moet hem alleen ff zoeken. Deze foto heb ik maanden geleden gemaakt.

FonS
    Gebruiker

Het liefts een kleine en grote helft met de krukas, meer heb ik niet nodig.

De rest heb je dus al? Pedalen, trapas, tandwiel, ketting en rondsel. Dan zou je ook moeten vermelden of je een 5 of 6 tands rondsel hebt, zodat je de juiste krukas erbij vindt.
    De grote carterhelft van een kickstart blok is bedoeld voor elektronische ontsteking. Dus tenzij je een complete elektronische ontsteking hebt liggen, heb je daar niets aan.

maarten0606
    Gebruiker
    Topic starter

Oja daar heb ik niet aan gedacht nee, dus wat moet het dan allemaal zijn? Kleine helft, krukas, pedalen, trapas, tandwiel,ketting en een rondsel…

sorry voor de verwarring  😐

FonS
    Gebruiker

Precies wat je opnoemt inderdaad. Even voor de duidelijkheid naar andere forumleden toe:

Alle benodigdheden om een CP blok om te bouwen naar kickstart.

Het blok van LAD78 is evt wel een  optie, maar dan moet je nog de andere toebehoren vinden.

maarten0606
    Gebruiker
    Topic starter

Dankjewel voor de verduidelijking Fons,
    Ik kijk even wat voor reacties er komen, anders laat ik wel even wat weten @lad78 🙂 In ieder geval bedankt voor het aanbod
    ~Maarten

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.