GZ: iemand die lagerpassing kan verdiepen

Home Forums Advertenties Diensten aangeboden/gezocht GZ: iemand die lagerpassing kan verdiepen

This topic contains 5 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by Jarco 12 years, 4 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #259568

    ERIKJAN1984
    Topic starter
    Berichten: 394

    Hoi,

    zoals de titel al zegt, zoek ik iemand die mijn pinasco klein carter kan bewerken zodat de lagerpassing iets dieper is.

    mvg erikjan

    #259877

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    Waarvoor is dit nodig dan….? En waarom is je krukas getuned voor een zij inlaat?
    Dat heeft geen zin. met een zij inlaat heb je geen krukas gestuurde inlaat meer dus dat slaat nergens op.

    En je lc kop? Past die zomaar op je 46mm dan?

    Ik wordt wat nieuwsgierig van de dingen die ik bij je lees? Zou t zonde vinden als je blok in de soep loopt..

    Mike
    #259878

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Mike, mannekke:P
    Pina Zij-inlaat werkt met een 13:13 aan de zijkant, je houd ook gewoon nog een 13:13 aan de achterkant.
    Een getunde krukas kan dus wel degelijk!
    Ook zijn er volgensmij met een aantal van deze sets problemen dat de lagerpassing idd niet diep genoeg is.
    Geen dingen zeggen waar je geen verstand van hebt dus:D

    #259879

    ERIKJAN1984
    Topic starter
    Berichten: 394

    klopt inderdaad dat me lagerpassing niet diep genoeg is. Dit loste ik op door meerdere pakkingen op elkaar te plakken, en waardoor nu me vliegwiel volgens mij aanloopt op me carter. Dit omdat de pakking te dik is vermoed ik. Nu om gewoon eens van dat gelul af te zijn, wil ik mijn lagerpassing dieper laten maken.

    Ik kan eventueel foto’s maken van alles voor degene die het wil.

    En mike, me lckop heb ik laten draaien naar 46mm;)

    #259880

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    FonS heeft dit toen de tijd voor mij gedaan, maar of die er tijd en zin in heeft weet ik niet.
    PM hem anders eens.

    #259753

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Je kan ook svc proberen, die ook met de twincarters bezig is. Hij heeft de middelen, en misschien ook de tijd.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.