GZ: Betrouwbare brommer

Home Forums Advertenties Brommers gezocht GZ: Betrouwbare brommer

This topic contains 2 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by zerox 5 years, 9 months geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
  • #775184

    zerox
    Topic starter
    Berichten: 32

    Beste Vespa enthousiastelingen.

    Na dat een paar jaar geleden mijn vespa`s zijn gestolen ( nooit meer terug gevonden of wat dan ook)
    na een complete revisie.
    heb ik altijd me vespa`s gemist en helaas ook door financiële problemen op dit moment door niet betalende opdrachtgevers. heb ik een krap budget.
    wie wil mij helpen met een betrouwbare brommen me budget is ongeveer 75 – 100 max.

    ik hoor graag van jullie.
    ik snap dat het een laag bedrag is helaas. 🙁

    op links en gas dr op
    #775197

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5136

    Zo’n budget is een uitdaging inderdaad… Dan zul je waarschijnlijk zelf iets moeten opbouwen, een lopende brommer zal altijd buiten je budget vallen.
    Ik heb eventueel een opknap frame (Ciao mix, geel kenteken, rollend) dat voor een zacht prijsje weg mag. Heb je wat (las)werk aan, maar je hoeft alleen nog een goed blok te zoeken. Er zijn vast wel meer mensen op het forum die e.e.a. goedkoop van de hand willen doen om je uit de brand te helpen.

    #775756

    zerox
    Topic starter
    Berichten: 32

    Heel erg bedankt voor je reactie.

    Ik ga toch ff door sparen om een degelijke te kunnen betalen en dan beetje op te knappen naar mijn wensen. En natuurlijk wat opvoeren. Dus helaas voorlopig nog geen toertje voor mij 🙁

    op links en gas dr op
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.