GT 2010 AFGELAST !!!

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl GT 2010 AFGELAST !!!

This topic contains 133 reacties, has 36 deelnemers, and was last updated by speedbuxy 13 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 134)
  • Gebruiker
  • #516808

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Gerarduz :
    Dus mensen staar je niet blind op het aantal km’s , het gaat ons dr om, met een leuke club ,een heel weekend te ouwehoeren en lekker met de Vespa-invasie door de Drenthe & de Veluwe te touren!=)

    Presies das het hoofd doel:thumb

    #516810

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Ik zie net dat wij de week ervoor en die week op vakantie zijn, dus ik zal er niet bij zijn..

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #516818

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    Ik probeer wel te komen hoor :thumb Heb mezelf alvast in de lijst gezet.

    #516819

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    @Edjuh (en Ewous) ik rijd denk ik dan ook wel mee op de brommert heen en terug…

    #516852

    Gerarduz
    Topic starter
    Berichten: 545

    @ Fons , dat zou te gek zijn , Ritze met zijn viendin wilde misschien ook mee , komen jullie dan met z’n 3en?

    @ Jelle , mailtje ontvangen, je staat officiëel aangemeld !

    Wordt al leuk clubje zo! 😉

    #516882

    jelle2000
    Bijdrager
    Berichten: 14

    8)Iedereen zeurt wel dat 350km te veel is, maar het gaat hier wel over 2 dagen. Ik kan zelf helaas niet meerijden omdat ik dan op vakantie ben. Vorig jaar heb ik 250km afgelecht met een aantal maten op 1 dag, en dat was prima te doen. dus ik denk dat het allemaal dik inorde komt als ik het zo allemaal lees!! 😉 Ook goed georganiseerd, en dat is het begin.

    #516884

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Haha, Arvid weer met zijn gemiddelde. Heb jij nou ook eens bijgehouden welke tour het snelste verliep en welke als langzaamste te boek staat?

    #516885

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    @ Jelle2000, dit wordt gezegd vanwege ervaring van de afgelopen 2 jaar;) Toen hebben we met moeite zoveel kilometers gehaald en dat werd echt avondwerk (wat niet altijd leuk is). Een groep van 40+ man is gewoon veel anders dan een klein groepje..

    #516883

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    @jelle2000: Tanken met 40 man, duurt bijv. al bijna een uur… dus tel maar op.

    Met een paar man deden wij ook maar 6 uur incl. pauze over 270 km en met 50 man deden we over 180 km wel 14 uur…

    Persoonlijk rij ik liever max 150 km op een dag en dan af en toe een pitstop bij een terrasje 😉

    #516878

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    @jelle
    Dit mag van mij inderdaad ook wel meer. Misschien gewoon maar max 80-100km op 1 complete dag (vanaf 10 uur rijden)

    Terrasjes horen bij touren, maar jammer genoeg zie ik ze niet al te veel onder het nodige gestop :con

    Ontopic:
    Ik hoorde dat een maatje van me misschien ook nog wel mee wou touren, als hij ansich mee rijdt dan kan ik niet achterblijven.

    #516886

    Wouz-LwB
    Donateur
    Berichten: 1693

    Bij deze schrijf ik me ook in onder voorbehoud,
    ik zal het topic volgen !;)

    #516888

    Docs
    Donateur
    Berichten: 2715

    Zet mij maar op de “misschien” lijst 😉 Moet me wel lukken om tegen die tijd de brommers weer fatsoenlijk aan de loop te hebben :D:D

    #516917

    Svennoow
    Bijdrager
    Berichten: 378

    Heb me aangemeld, heb dr nu al zin in mannen!:thumb

    #517055

    MofaFreak87
    Bijdrager
    Berichten: 225

    huhuuuu you crazy niederländers =)

    im gonna join your great tour for 100%
    but 200 km for the first day and 150 for the second day is really a hard job
    we know what happends the last 2 jears

    its better we drive on both days round 100 km 😛 so when we are earlyer at the start and end place we can have a nice beer and talk a lot at least

    on this way we dont have to hurry up and everrything is more comfortable for us 😀

    but im verry happy to drive a tour again with you guys !

    #517056

    Gerarduz
    Topic starter
    Berichten: 545

    MofaFreak87 :
    huhuuuu you crazy niederländers =)

    im gonna join your great tour for 100%
    but 200 km for the first day and 150 for the second day is really a hard job
    we know what happends the last 2 jears

    its better we drive on both days round 100 km 😛 so when we are earlyer at the start and end place we can have a nice beer and talk a lot at least

    on this way we dont have to hurry up and everrything is more comfortable for us 😀

    but im verry happy to drive a tour again with you guys !

    We are very happy that you’ve listed in , for this one of kind weekend!

    Dont worry about the kilometers , we can and will adjust them later on if necessary 😉

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 134)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.