Go Fast,,,Citta

Home Forums Perso’s Projecten Go Fast,,,Citta

This topic contains 385 reacties, has 65 deelnemers, and was last updated by sjbtje 13 years geleden.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 386)
  • Gebruiker
  • #455411

    sjbtje
    Topic starter
    Berichten: 486

    gister aaf bij jmpb even wat onderdelen besteld en die krijg k morgen binne:)
    ook onderdelen bij scooter en minibike shop. daar moet ik helaas op wachten want ze moeten sommige onderdelen bestellen:(
    balen he!!
    naja
    ik heb gister zaaterdag mij paketje al binne gehad:) was zo blij:)

    alleen vertrouw ik de cp’s niet helemaal dus hb ik me oude erop gezet:P

    en me uitlaat:P

    meteen vanmorgen aan de gang gegaan en me blokje in elkaar gezet:)
    nu staat hij er ong zo bij:D

    uitlaat even snel een beugeltje voor gemaakt binnekort even een sterker beugeltje maken.
    bekabelings kapje afmaken en nog maar even rustig rijden wnt dr zitte ook weer nieuwe zuigerveren op:P

    updates volgen nog…

    #455503

    sjbtje
    Topic starter
    Berichten: 486

    die uitlaat rijd trouwesn best leuk hoor en zeg zelf staat best bruut:P ik zal ook foto maken van de achterkant dt staat egt super:P
    k ga dinsdag maar ff aan me voorspadbord nakijken die word weer opnieuw gepoedercoat..

    #455504

    BMW
    Bijdrager
    Berichten: 466

    waar laat je hem coaten?

    #455505

    sjbtje
    Topic starter
    Berichten: 486

    bij b&r coatings:P
    daar werk me pa dus dt zit wel snor:P

    #455526

    sjbtje
    Topic starter
    Berichten: 486

    vandaag weer gereden maar me bougie die zat te los niet goed aan gedraaid dom dom dom:(
    ik d8 op nieuw afstellen. naja alles weer voor elkaar..
    maar nu had k 2 dingen em bougie pik zwart dus maar ff kleinere sproeier erin proppe:P en als ik start en weg rijd dan goor ik allemaal kleine knalletjes:S wat kan t zijn??

    #455527

    eidos
    Donateur
    Berichten: 826

    Cp’s afstellen. Knalletjes betekenen dat je ontsteking niet optimaal werkt. Mooie Techno !!

    #455529

    sjbtje
    Topic starter
    Berichten: 486

    dankje voor je reactie moet ie dan wijder??

    #455418

    OrangeCiao
    Donateur
    Berichten: 291

    :thumbziet er goed uit

    #455534

    sjbtje
    Topic starter
    Berichten: 486

    @ orange ciao..
    dankje.
    ik ga vandaag me nieuwe schakelaars kopen en die in me koplamp monteren meteen even me bedrading vernieuwen.
    ook ff een kleinere sproeier erin doen hij loopt beter zonder luchtfilter dan met

    #437059

    sjbtje
    Topic starter
    Berichten: 486

    ben ik bij de winkel geweest voor me schakelaars wat denk je komen ze pas 25 nov binne weer wachten dus:(
    naja dan maar alvast alle draden vervangen..

    #455589

    sjbtje
    Topic starter
    Berichten: 486

    ik moet nog steeds me voorspad bord doen is wel makkelijk met dit weer:P
    ook moet ik me kabel kapje nog even verven en de ontsteking optimaal afstellen hij staat nu op 0,50 maar dan houd hij net voor de boost iets in heb er nu sproeier 66 in mischien nog kleinere sproeier erin.
    of de cp’s nog iets wijder zetten:P
    hij trekt wel lekker door in zijn boost:P

    #456019

    sjbtje
    Topic starter
    Berichten: 486

    vanaaf me vriendin weg gebracht..
    op de terug weg d8 ik nou ff kijke of ie nog wil.
    dus ik vol gas..
    opeens na iets meer gebrom viel ie inees wel net alsof me vonk weg ging maar hij sloeg weer aan.
    toen maar rustig naar huis gereden egt stationair loopt ie niet helemaal zuiver.
    maar als ik dan ga rijden dan komt er een beetje sgavend of schuurend geluid af,, warsch uit me blok en hij trekt hem niet meer lekker in de boost hoe zou dit kunnen komen?

    #456024

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    warm loper gehad? trek je koppie er even af en draai je zuiger naar achteren.. moet je ff kijken of je schade hebt in je cilinder.

    Mike
    #456026

    sjbtje
    Topic starter
    Berichten: 486

    ik dnek dt k t gevonden hb me blok boudten zaten erg los me blokje naar voren gedrukt opnieuw afgesteld en alles weer goed aan gedraaid en nu doet ie t weer.. warm loper hb ik al eens gehad.. en dit was heel anders

    #456033

    Peter.S
    Bijdrager
    Berichten: 176

    hoe kom je eigenlijk aan die stickers:??
    (die van “Go Fast” en van “voor geen goud word ik wout” ) 🙂

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 386)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.