Gilera citta Verlichting

Home Forums Techniek Elektrisch Gilera citta Verlichting

This topic contains 9 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Cittatunning 3 years, 10 months geleden.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
  • #798390

    Cittatunning
    Topic starter
    Berichten: 70

    Hallo

    vandaag weer lekker bezig geweest te zijn mijn kabelboom verlichting aangesloten, alles werkt naar behoren. Nu stottert mijn citta in het begin kan het te maken hebben omdat ik er de verlichting op heb aangesloten, of zit het hem motorisch

    Groetjes

    #798391

    Brian
    Bijdrager
    Berichten: 589

    Vaak is het stotteren dat je een te grote sproeier hebt je kan een kleinere proberen. Zal niks met de verlichting te maken hebben dit is een aparte spoel.

    #798408

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2648

    Vaak is het stotteren dat je een te grote sproeier hebt je kan een kleinere proberen. Zal niks met de verlichting te maken hebben dit is een aparte spoel.
    .
    .
    .
    Maar als ie eerst perfect reed.
    Je sluit je verlichting aan, en hij stottert.
    Dan is toch opeens niet de sproeier te groot?

    Heb je een puntenblok?

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #798415

    Brian
    Bijdrager
    Berichten: 589

    Heb dat met mijn brommer zelf wel gehad liep goed met sproeier 68. Dag erna stotteren toen 66 gemonteerd er rijd ik nu nog mee.

    #798416

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2648

    Hallo vandaag weer lekker bezig geweest te zijn mijn kabelboom verlichting aangesloten, alles werkt naar behoren. Nu stottert mijn citta in het begin kan het te maken hebben omdat ik er de verlichting op heb aangesloten, of zit het hem motorisch Groetjes

    .
    Heb je een puntenblok?
    Doe eens een filmpje met goed geluid van starten, optrekken en voluit rijden.

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #798420

    Cittatunning
    Topic starter
    Berichten: 70

    Hallo
    ja heb inderdaad een punten blok
    Mijn Setup bewerkt Carter
    50cc pw
    13/13 polini Filter
    Sproeier 56
    uit mijn hoofd zal van het weekend is een filmpje maken en een foto van mijn bougie er op zetten.

    #798423

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2648

    Je hebt de stekkers aan je blok niet omgedraaid?dus de draad die naar je schakelaar gaat wél op het stekkertje op je blok met het kunststof blokje. Dus niet aan de massa. Dat is die andere aansluiting onder de moer.

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #798475

    Cittatunning
    Topic starter
    Berichten: 70

    Hallo

    De stekkers zijn niet omgedraaid, de kabelboom is nu aangesloten verlichting werkt perfect! Rij nu met sproeier 57.
    en iemand die weet waardoor dit komt bij mijn cilinderkop lijkt overmatig brandstof of iets ? Heb dat in mijn uitlaatbocht dus ook..C620FFBC-1C94-4601-894F-D7B5348AC489CA27D09A-8369-4000-9F70-A9C747C1859D

    #798483

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2648

    Er lekt zoiezo iets maar dat zag je zelf ook al, de decompreseur of de afdichtingsring van de bougie, of de koppakking via een tapeind.

    Smeer je niet té vet? 1:40 is vet zat hoor met de juiste sproeier.
    Er is duidelijk ergens teveel van, smering of brandstof, of beide, en de lekkage klopt ook niet natuurlijk.

    Spuit dat weer mooi schoon met remmenreiniger en kijk waar het lek zich ontspringt en doe iets aan het te veel aan olie/brandstof.

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #798492

    Cittatunning
    Topic starter
    Berichten: 70

    Hee Wim

    ja inderdaad spuit de boel even Schoon met remreiniger om te kijken. Zal mijn kop er even afhalen even de boel bekijken. Ik rij nu met ong 98 met Castrol Power Rs 1:50. Ivm Gereviseerd blok. Bedankt!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.