Gezocht: Trapas Vespa Boxer

Home Forums Techniek Framedelen Gezocht: Trapas Vespa Boxer

This topic contains 2 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by speedbuxy 4 years, 2 months geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
  • #792890

    MarijnPloeg
    Topic starter
    Berichten: 5

    Ik heb een oude Vespa Boxer en mijn rechter crank is afgebroken alleen hier zit het tandwiel aan vast. Dit onderdeel is helaas onvindbaar. Ik dacht zelf om een nieuwe trapas te kopen van een Ciao bvb en nieuwe cranks en trappers te kopen maar zie op sommige fora dat de trapas van een Ciao minder breed is. Graag advies, of als je toevallig een crank met tandwiel voor een Boxer hebt liggen neem ik die heel graag over!

    #792913

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Voeger stond er een tack team van moderators voor de deur, om je brommers in beslag te nemen, als je off topic ging.

    Gelukkig is dat nu veel milder maar…..Er is een speciale afdeling voor advertenties.
    Het is het derde vakje van boven aan de rechterkant. Het is even mikken maar dan blijft er enigszins, structuur op de site.

    Vele mensen het nog eng om op zo,n mis geplaatste advertentie te reageren. Hier zie je 3 forum leden die dit zich hier aan schuldig hadden gemaakt.
    Screenshot_2020-01-24 doodzonde - Google zoeken
    Verplicht naar de kapper.

    Ik meen dat links speedbuxy is. Die durft nu niet meer het huis uit.

    #792925

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Had ervoor getekend om zelfs nog maar de helft van dat kapsel/haar te hebben :mrgreen:
    De middelste is trouwens overduidelijk Herr flick, onze webmaster:mrgreen:

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.