Gezocht: speld in een hooiberg!

Home Forums Advertenties Diensten aangeboden/gezocht Gezocht: speld in een hooiberg!

This topic contains 3 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Brommers kieken 1 month, 2 weeks geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker

Robert
    Topic starter

Beste forumleden,

in de jungle van “professionals” vind ik het verdraaid lastig een bedrijf dan wel niet een purist te vinden die mij verder kan helpen met mijn citta. Waar ik naar op zoek ben is mensen die de kennis hebben en knowhow om een citta technisch op papier te zetten en de evt reparaties en verbeteringen uit te voeren. Ik bezit (even in het kort) een citta met evo blok en vario die ik na gekeken wil hebben en waar nodig gerepareerd en geüpgraded wil hebben. Wie kan mij naar de juiste persoon/personen leiden. Voor verdere details en vragen graag via pb contact. Mvg Robert.

Steel niet de overheid duldt geen concurrentie
    1

Gumbal696
    Bijdrager

Misschien handig te vermelden welke regio je dit zoekt

Robert
    Topic starter

Ha gumbal696,

voor mij is de locatie niet echt van belang zolang daar kwaliteit tegenover staat. Maar bedankt voor de tip. Mocht je in jouw omgeving een goeroe weten dan verneem ik dat graag. Mvg.

Steel niet de overheid duldt geen concurrentie

Brommers kieken
    Bijdrager

Wat moet er precies gebeuren? En wat bedoel je met technisch op papier zetten? Ik hoor het graag😃

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.