Gezocht hulp rebuild van Citta

Home Forums Advertenties Diensten aangeboden/gezocht Gezocht hulp rebuild van Citta

This topic contains 6 reacties, has 6 deelnemers, and was last updated by TheGanjaSon 4 years, 10 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • #786124

    Simon78
    Topic starter
    Berichten: 66

    Hallo,

    ik zal voor wie mijn perso nog niet gelezen heeft mijzelf nog even voorstellen.

    Mijn naam is Simon, wonend te Alkmaar 40 jaar oud. Inmiddels eigenaar van 3 citta’s, waarvan ik er 2 wil rebuilden.

    Ben inmiddels al een tijd bezig met de eerste, loopt steeds tegen wat anders aan. Niet erg leer ik veel van, alleen het zoeken naar oplossingen vertraagd het proces wel enorm.

    Wat ik dan ook vraag is;

    Is er iemand in omgeving van Alkmaar die het leuk zou vinden om te helpen met deze rebuild(s) en mij veel kan/wil leren?

    Ik wil je hulp en tijd natuurlijk graag belonen met een kleine vergoeden (in overleg)

    Alvast bedankt!

    Simon

    #786232

    De Brandweer
    Bijdrager
    Berichten: 608

    Kan je misschien aangeven tegen wat voor dingen je aanloopt? Ik bouw veel citta’s maar zit totaal niet bij je in de buurt haha.

    #786257

    Tiesman1986
    Moderator
    Berichten: 863

    Ja Simon stel je vragen maar op dit forum en weet zeker dat je er dan uitkomt 😉

    1
    #786258

    Samba racing
    Bijdrager
    Berichten: 69

    Is het nog gelukt je voorwiel uitlijnen…

    #786265

    Simon78
    Topic starter
    Berichten: 66

    Toevallig vandaag de draad weer opgepakt.

    Voorwiel zit er nu recht in🎉🎈🎉🎈
    Heb vandaag nadat ik eergister en gister de achterklok heb schoongemaakt ook het achterwiel gemonteerd. Zal zo nog ff foto’s posten.

    AAD41E47-393A-480C-A589-221001F7A99C6C56D777-5CFC-4800-AF4C-33CCF9635A6D7EBABBD1-17E8-4A25-86DA-CAE87A788121

    #786411

    KillerNoway
    Donateur
    Berichten: 192

    Je zou busjes kunnen laten draaien voor je voorvork ipv de moertjes te monteren. 😉

    4-takt krijg de tering, ik rij meng-smering!
    Check mijn perso!
    #787044

    TheGanjaSon
    Bijdrager
    Berichten: 11

    Hey Simon,

    Hier nog een citta/ciao enthousiasteling te Alkmaar.
    Mocht je iemand in de buurt nodig hebben kan je me altijd een berichtje sturen 😉

    Altijd bezig
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.