GZ: Bromklok voor een Citta

Home Forums Advertenties Onderdelen gezocht GZ: Bromklok voor een Citta

This topic contains 5 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Florian 5 years, 9 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #775306

    xDanielcitta
    Topic starter
    Berichten: 201

    beste lezers ik ben op zoek naar een goede bromklok  voor een citta harder te laten lopen.
    omgeving friesland is het mooiste maar anders een pakketje.. maakt mij niet uit.
    mvg

    #775307

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Ik denk dat ik nog wel een bromnaaf heb liggen. Kom uit Heerenveen

    #775308

    xDanielcitta
    Topic starter
    Berichten: 201

    Dat is mooi dichtbij, woon in sneek.. hoor het wel . Dan kunnen we een afspraak maken over de prijs en wanneer ik hem op kan halen.

    #775316

    LAD78
    Bijdrager
    Berichten: 162

    In een Citta zit standaard al een bromklok

    #775350

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    Net wat lad78 zegt, een citta heeft standaard een 1 op 6,7 klok. (Dat is een bromklok)

    Het kan natuurlijk zo zijn dat de vorrige eigenaar zo leuk is geweest om er een snor klok in te zetten (1 op 10,5 of nog lichter)

    Tel eerst eens hoeveel keer je poelie rondgaat als je wiel 1 keer geheel rond is gegaan.

    #775358

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Net wat lad78 zegt, een citta heeft standaard een 1 op 6,7 klok. (Dat is een bromklok) Het kan natuurlijk zo zijn dat de vorrige eigenaar zo leuk is geweest om er een snor klok in te zetten (1 op 10,5 of nog lichter) Tel eerst eens hoeveel keer je poelie rondgaat als je wiel 1 keer geheel rond is gegaan.

    Een Citta heeft origineel geen 1:6,7 naaf maar een 1:7,5.

    De Ciao C24 brom heeft een 1:6,7 naaf.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.