Gestolen Citta Funny ( Groningen )

Home Forums Algemeen Nieuws Gestolen Citta Funny ( Groningen )

This topic contains 7 reacties, has 6 deelnemers, and was last updated by hansieb 6 years, 7 months geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
  • #167530

    AahJee
    Topic starter
    Berichten: 8

    Triest nieuws.. Afgelopen nacht is mijn geliefde Citta gestolen.
    Hij stond geparkeerd op de inrit voor m’n huis aan de Petrus Campersingel in Groningen (uiteraard op slot)


    Meer afbeeldingen

    Als je hem ergens tegenkomt bel me aub
    Mijn nummer is 0618086679 voor spoed

    Opvallende kenmerken die niet op de foto’s staan: Proma uitlaat met Polini demper, gele bougie dop met blauwe kabel, kenteken DT-106-F

    #176784

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Zo dat is zuur en nog een heel nette Citta ook. Ik fiets er praktisch dagelijks langs. Ik kan als mede Groninger alleen mijn ogen open houden mocht ik wat zien, maar houd ook verkoopsites zoals mp in de gaten.

    #176785

    Javad
    Donateur
    Berichten: 1834

    Heel jammer :'( Ik kom regelmatig in de stad. Als ik hem zie rijden ga ik er achter aan.

    <3 Thunderstone
    Check mijn perso!
    #176786

    PoliniCitta
    Bijdrager
    Berichten: 768

    Zou er niet raar van opkijken als de Citta ergens in de bosjes ligt.(joyride) Verkoop in onderdelen is te opvallend.(kleurenstelling) Ik houd mijn ogen ook wel open in de omgeving. Hoop dat je hem snel weer in bezit hebt.

    #176787

    Javad
    Donateur
    Berichten: 1834

    Hoe had je hem vast staan dan? hebben ze het slot doorgeknipt of zo opgetild en meegenomen?

    <3 Thunderstone
    Check mijn perso!
    #176788

    AahJee
    Topic starter
    Berichten: 8

    Thanks, ik hou in elk geval alle kanalen goed in de gaten in de hoop dat ie ergens opduikt. Complete verkoop valt waarschijnlijk te veel op en de onderdelen zijn ook redelijk uniek, gezien de moeite die het me gekost heeft alles bij elkaar te verzamelen:'(

    @PoliniCitta Ze kunnen de Citta idd ergens in de bosjes hebben achtergelaten, dat is laatst ook bij een kameraad van me gebeurd. Zijn scooter was binnen een aantal dagen weer terecht dus er is nog hoop.

    @Javad Ik had mn brommer op slot staan met een kryptonite motorslot. Helaas niet aan een paaltje ofzo, wel goed op slot, maargoed met een beetje moeite neem je hem natuurlijk zo mee.

    #176789

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Heel zuur ๐Ÿ™ hou m’n ogen open

    #176790

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Dikke shitzooi, mocht ik wat zien dan meld ik mij. Mijn citta is eens gejat in de hoogte en dat doet nog steeds pijn ๐Ÿ™

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.