Gedemotiveerd komt omdat projecten gestolen worden, zocht rijden m dubbelle carb

Home Forums Techniek Overige techniek Gedemotiveerd komt omdat projecten gestolen worden, zocht rijden m dubbelle carb

This topic contains 16 reacties, has 8 deelnemers, and was last updated by Herr Flick 4 years geleden.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker
  • #794455

    pvandeschoor78@gmail
    Topic starter
    Berichten: 0

    Gedemotiveerd komt omdat projecten gestolen worden, zocht rijden m dubbelle carb.
    Had het op een elektrisch mix blok, te gaan zonde want blok rijd heerlijk!
    ophohnen Carters voor 46.5 mallossi, de betaalbare, en een open krukas, wat bijna zeker wetend Simonini €140,- nieuw zonder Carter helft waarmee een tweede inlaatspruitstuk kan worden bevestigd, had hiervan, nog voor drie inbraken,… dezen kun je ook zelf bouwend, zij inlaat spruitstuk €130,-
    moet dan de op 46.5 mm mallossi cilinder schacht of met kotterfrees iig bewerkend laten, om een 46.5 mallossi op Vespa si, een zonder vario, en zoek vooral simonini krukas met open kruk…
    alvast thnx, Patrick, genoeg sleutelwerk, maar alles ligt stop. :😿

    1
    #794457

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Ik snap hier niks van. Wat probeer je precies te vertellen?

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #794460

    Samba racing
    Bijdrager
    Berichten: 69

    3 of 4 inbraken 🙄   Weet niet waar je woond …. Maar ik zou gaan verhuizen

    #794480

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2598

    Koekoek.
    Wat een maf!
    Helemaal van t pad.
    Haha.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #794485

    SuperSi
    Bijdrager
    Berichten: 2102

    Wat ik er uit op kan maken zoekt deze man een krukas met een open as,  a la pinasco en mazzucchelli, om een dubbele carb setup te maken.
    Kan iemand hem helpen?

    #794488

    Freud
    Bijdrager
    Berichten: 19

    We zitten hier niet te wachten op problemen van anderen.
    We delen graag in enthousiasme.

    Zover ik het hier op het forum heb gezien, geeft een dubbele carburateur een hoop problemen en zo te lezen heb jij die al genoeg  😉

    Het is verleidelijk om ons geluk in materiële zaken te zoeken,  maar dat bevredigt nooit.
    Het leven is ons, wat illusies doorprikken betreft, oneindig behulpzaam.

    Het is duidelijk dat je in je vertrouwen bent geschonden en het spijt me dat dat is gebeurt maar, het lijkt mij nu het uitgelezen moment, om het accent te verleggen naar eenvoud.

    Een goed lopend brommertje, dat je overal brengt  en waar je op kan vertrouwen, is heel wat waard.

    • Deze reactie is gewijzigd 4 years geleden door Freud.
    Heb je iets dat je liever prive wil bespreken stuur dan een PM
    #794505

    SuperSi
    Bijdrager
    Berichten: 2102

    Het is voor jou belangerijk om een simpel en duidelijk “”Gezocht”  topic te maken in onze advertentie hoek.

    Als je op deze link klikt kan je een “nieuw onderwerp” starten. (grote blauwe button)

    Onderdelen gezocht

    Succes met je zoektocht!

    #794540

    coda
    Donateur
    Berichten: 670

    Typ jij alles eerst in het Chinees om het later door een vertaalprogramma te gooien en hier neer te zetten of zo?

    #794542

    mean-machine
    Bijdrager
    Berichten: 520

    Halloooooooooooooooooooo,

    Van dit topic is werkelijk geen kaas te maken. 👿
    Mss dat de mod iig de titel een beetje kan fatsoeneren!

    KOEKOEK!!! 😛

    • Deze reactie is gewijzigd 4 years geleden door mean-machine.
    #794547

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2598

    Dit is een mafketel, komt vaker voor op diverse forums.
    De tekst die je leest zijn fracties tekst genomen uit onze eigen topics die even leuk gemixt worden tot een warboel.
    Na een bericht als de mijne nu, krijg je vaak opeens wel een normaal lijkend bericht, dat is uiteraard ook nep.
    Deze gast moet gewoon door een moderator geweigerd worden.
    Moderatoren zijn waarschijnlijk wel op de hoogte van dit soort activiteiten.
    Niet meer op reageren.

    Gr. Wim.

    • Deze reactie is gewijzigd 4 years geleden door Wim V8.
    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #794550

    Samba racing
    Bijdrager
    Berichten: 69

    Ik had FB … Ff gecheckt. , ik weet niet maar .. Deze man zit waarschijnlijk aan de hoek van een ronde tafel , met gedoofd kaarslicht in een dicht geslagen boek te lezen . Toen was hij zo geschrokken ,want hij hoorde een flits en zag een knal , etc bla bla 🙄

    trust me . I am an engineer

    • Deze reactie is gewijzigd 4 years geleden door Samba racing.
    #794553

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Ik zal de boel blokkeren en dit topic sluiten. Dank allemaal voor de reactie.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Het onderwerp ‘Gedemotiveerd komt omdat projecten gestolen worden, zocht rijden m dubbelle carb’ is gesloten voor nieuwe reacties.