Gaatje in achterspatbord ciao mix snor hoek treeplank

Home Forums Algemeen Website Gaatje in achterspatbord ciao mix snor hoek treeplank

This topic contains 5 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by Yvon 3 years geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #808892

    Yvon
    Topic starter
    Berichten: 31

    Dag allemaal,

    Er zit onder de treeplank in mijn achterspatbord (op de rand) een gaatje van ongeveer 7mmx4mm van mijn snorbrommertje. Met de treeplank erop dus niet gezien, nu wel. Nu ben ik bang gemaakt dat het gevaarlijk is en dat het dragend zou zijn. Hoe zit dat en wat moet ik doen? Is reparatie met polyester een optie bijvoorbeeld? Wie helpt deze opoe uit de droom? Ik rij normaal best met zware dubbele gevulde fietstassen en zelf ben ik ook niet de dunste. Ik snap dat jullie het zien als mishandeling van mijn arme oude bromsnorretje maar ik hoop dat iemand mij duidelijk maakt of dit kwaad kan en hoe ik het op moet lossen!

    #808893

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2648

    Nou 7x4mm, dat stelt nog weinig voor.
    Lekker zitten laten.
    Ik ga er van uit dat het om roest gaat.
    Smeer er maar een keer wat vet op als het goed droog is, roest het niet meer.
    Zet er eens een foto van hier.

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #808955

    Yvon
    Topic starter
    Berichten: 31

    received_357742708923333

    #808956

    Yvon
    Topic starter
    Berichten: 31

    Dank je wel, hier een foto van het gaatje, deze snorbrommer heeft twee jaar in de schuur gestaan en ik wil weer gaan rijden maar is dit werkelijk dragend en gevaarlijk? Volle zware dubbele fietstassen en ikke erop dus…

    #808957

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2648

    Als het rondom nog keihard is, niets aan de hand.
    En de hoek zit er nog in, dus.
    Smeer het binnen en buiten lekker in het vet, tegen roesten.
    En hou t in het begin in de gaten, wat het doet.
    En als het blok en de achternaaf goed vastgedraaid zijn(die geven ook veel stevigheid aan het geheel)
    kan het wel hoor.

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #808958

    Yvon
    Topic starter
    Berichten: 31

    Wim, enorm bedankt voor je geruststelling, ik ga het dik in de vaseline zetten en in de gaten houden, toepasselijk ook!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.