Funk zijn collectie

Home Forums Perso’s Collecties Funk zijn collectie

This topic contains 2 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by Funk 5 years, 3 months geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
  • 2
    #782176

    Funk
    Topic starter
    Berichten: 46

    Daily Driver: Kymco Super 8 – Brom – 2012
    IMG_20180216_231529_859
    Aanpassingen:
    LeoVince L Scoot Handmade uitlaat – Verhoogde achterveren – Booskijkers – Diverse cosmetische aanpassingen
    Eerste eigenaar
    Kymco Sento – Brom – 2009
    IMG_20180413_181838_058
    Aanpassingen:
    Enkel cosmetisch
    Tweede eigenaar (eerste eigenaar was een familielid)
    Puch Zip Type 3 – Snor – 2005
    IMG_20180217_175920_409Oude foto voor restauratie
    Aanpassingen:
    – Geen aanpassingen, deze is inmiddels gerestaureerd naar orgineel (update foto komt snel);
    – Heb ik zowel motorisch als elektrisch defect overgenomen en gerepareerd naar een 99% werkende snor (hulp naar de volle 100% gezocht, meer hierover onderaan).
    Tweede eigenaar (eerste eigenaar was een familielid)
    Piaggio Vespa SI – Brom – 2005
    20181216_183127

    Aanpassingen:
    Dit is de foto van de advertentie waarin hij werd verkocht, momenteel is dit mijn restauratie project welke je kan volgen in mijn topic in projecten waar ik wekelijks updates post.

    Piaggio Vespa SI


    Tweede eigenaar

    Leuk weetje: De Puch en Piaggio hebben exact dezelfde eerste toelatingsdatum.
    Puch Zip Type 3 hulp gezocht: Eén van de doelen was deze 100% te repareren van tweedehands onderdelen. Ik snap dat nieuw niet duur is maar ik ben nu al zo ver. De enige onderdelen die ik nog zoek is een kilometerkabel en het plastic schermpje die op de kilometerteller zit. Heb je deze liggen, laat het weten!

    #782208

    coda
    Donateur
    Berichten: 670

    Leuk weetje: De Puch en Piaggio hebben exact dezelfde eerste toelatingsdatum

    Dat is geen toeval, mijn brommers hebben ook exact dezelfde eerste toelatingsdatum als jouw 2 brommers. Dit is bij de invoering van de kentekenplicht bij duizenden brommers zo gebeurd.
    De bouwjaren op papier zijn dus ook niet juist 😉

    #782211

    Funk
    Topic starter
    Berichten: 46

    Dat heb ik me nooit beseft. Zal binnenkort de orginele bouwjaren even tevoorschijn toveren.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.