Friesland tourtje zaterdag 15 oktober 2016

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Friesland tourtje zaterdag 15 oktober 2016

Dit onderwerp bevat 40 reacties, heeft 13 stemmen, en is het laatst gewijzigd door speedbuxy 3 jaren, 1 maand geleden.

11 berichten aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
  • Gebruiker

De Brandweer
    Bijdrager

Begrijpelijk wat Speedbuxy zegt. Mooi dat de naam nu is veranderd. :thumb

Jelle
    Moderator

Wanneer wordt de overnachting geboekt en is er al een route uitgestippeld?

Moet ik anders even een route gaan uitstippelen?

-RobinvS-
    Bijdrager

Goedenavond Jongens..Ik had me half aangemeld voor deze tour..kan hem helaas niet meerijden, ik heb vorige week donderdag een woning gekocht in Woerden en ben daar best wel druk mee, verder moet ik ook financieel alles eerst even op een rijtje zetten voordat ik dit soort acties weer kan ondernemen.

Volgende keer beter:thumb

speedbuxy
    Bijdrager

Jelle :
    Zo de citta is klaar voor volgende week (rondje Friesland)

Gezien hier niks staat kan ik daar dus ophalen dat de organisatie achter de schermen plaats vind en het dus zeer waarschijnlijk een 11steden toer betreft waarbij overnachting plaats vind bij de Zeehoeve.
    Echt belachelijk dat het toertje wat ik al jaren organiseer (en 1 van de 1e weekend toertje was op dit forum) word georganiseerd door iemand anders omdat het paar niet zint dat ik er dit jaar geen tijd meer voor zie.

Jelle
    Moderator

Andree volgens mij heb jij allang een uitleg gekregen van Stephan!

we rijden 1 of 2 dagen een rondje in Friesland, en 15 oktober staat gewoon in de topic titel, daarvan uitgaande heb ik mn citta in orde gemaakt. Dus niks geen geregel achter de schermen of wat je ook voor theorien je er aan hangt.
    Ik heb nog geen idee waar ze gaan slapen als het een 2 daags toertje wordt.
    Sowieso overnacht ik niet en rij alleen op zaterdag.
    Vind dat je nu echt aan het zeuren bent!

diepe zucht!

VespaAvanti
    Topic starter

Niet gelijk van het negatieve uit gaan Andree:D
    Achter de schermen gebeurt vrij weinig, de animo loopt alleen terug waardoor het een zaterdag tour gaat worden, ik moet alleen de titel nog even aanpassen:thumb

speedbuxy
    Bijdrager

Jelle :
    Andree volgens mij heb jij allang een uitleg gekregen van Stephan!

we rijden 1 of 2 dagen een rondje in Friesland, en 15 oktober staat gewoon in de topic titel, daarvan uitgaande heb ik mn citta in orde gemaakt. Dus niks geen geregel achter de schermen of wat je ook voor theorien je er aan hangt.
    Ik heb nog geen idee waar ze gaan slapen als het een 2 daags toertje wordt.
    Sowieso overnacht ik niet en rij alleen op zaterdag.
    Vind dat je nu echt aan het zeuren bent!

diepe zucht!

Dit allemaal info waar ik geen kijk of weet van heb.
    Dus ik bekijk het van wat ik hier zie en ervaar. En dat is dat jullie een 11steden toer wouden rijden en ik aangaf hier geen ruimte meer voor te hebben.
    Daarna is erin dit topic niks meer gebeurd of gezegd en vervolgens zie ik jou posten dat je gaat toeren in Friesland.
    Het is dan niet zo vreemd om een link te leggen dat jullie dan achter de schermen gewoon de 11steden toer door hebben gezet.
    Diepe zucht dat je dit zelf niet weet te linken.

Daarbij snap ik ook niet waarom het in Friesland moet plaats vinden terwijl niemand van jullie hier woont of de weg weet.
    Als mijn brom nog toer ready was had ik bv veel liever voor de Veluwe gegaan, gezien het daar rond deze periode lekker rustig is en toer technisch veel mooier.

Jasper-Grillo
    Bijdrager

Veluwe +1 :thumb

Jelle
    Moderator

Ondanks de regen de hele rit, hebben we een top toertje gehad…
    Geen pech, lekker doorgereden en gezellig als vanouds…

Wilk1985
    Moderator

speedbuxy
    Bijdrager

Jelle :
    Geen pech, lekker doorgereden en gezellig als vanouds…

Das het belangrijkste toch:thumb
    Maar wel een kut streek van de weers goden dat het vandaag zulk mooi weer is.

11 berichten aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.