Friesland tourtje zaterdag 15 oktober 2016

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Friesland tourtje zaterdag 15 oktober 2016

This topic contains 40 reacties, has 13 deelnemers, and was last updated by speedbuxy 7 years, 5 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
  • Gebruiker
  • #501527

    VespaAvanti
    Topic starter
    Berichten: 4412

    Wie zou er dit jaar nog een tour willen rijden?

    15 oktober gaan we rijden, let op, dit is een zaterdag!
    We verzamelen op het parkeerterrein van de Lidl in Harlingen, daar is ruimte zat om te parkeren.
    Aanvang 11:30 uur

    -VespaAvanti
    -Daan777
    -Jelle
    -Billy
    -De brandweer
    -Tonni





    #529307

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    Tuurlijk wil ik deze tour rijden, alleen de hele maand september zit bij mij al volgeboekt…

    #529308

    Vespaatje
    Donateur
    Berichten: 635

    Present, mits ik mee kan rijden 🙂

    #529329

    El Citta
    Donateur
    Berichten: 824

    Ik zou de 11-steden graag weer rijden dit jaar :thumb Prik maar gauw een datum dan kunnen we er allemaal rekening mee houden zou ik zeggen.

    #529330

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Ik heb bij de Harz tour aangegeven volgend jaar tijdens de Visserij dagen weer 1 te willen organiseren.
    Dit is mid zomer en de visserij dagen is 1 groot event dat jaarlijks 10.000den bezoekers trekt.
    (vooral de nachten zijn dan super gezellig)
    In Oktober is het daarin tegen vroeg donker, kans op regen groot en ook de temp is dan niet meer top.
    Ik waardeer de spirit:thumb Maar vind in Oktober zonde van de tour en pak dan liever volgend jaar weer goed uit.

    #529305

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Ik sluit me bij speedbuxy aan en vind dit jaar te vroeg voor een 11-steden. Persoonlijk kan ik ook niet meer toeren dit najaar. Ben er graag bij, helemaal in combinatie met de visserijdagen in Harlingen.

    #529678

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    Mij maakt het echt niet uit of het vriest, vroeg donker of somder weer is… Zolang het maar droog is.

    #529864

    -RobinvS-
    Bijdrager
    Berichten: 1047

    Drukke dagen betekend ook dat de trekkershutten duur zijn/al snel volgeboekt.
    Als ik thuis ben zal ik hem wellicht ook mee kunnen rijden, was een onvergetelijke tour:D

    #529865

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    -RobinvS- :
    Drukke dagen betekend ook dat de trekkershutten duur zijn/al snel volgeboekt.
    Als ik thuis ben zal ik hem wellicht ook mee kunnen rijden, was een onvergetelijke tour:D

    De boeking/betaling zal daarom ook al in het begin van 2017 plaats gaan vinden.
    En heb niet het idee dat de Zeehoeve prijzen verhoogd op feestdagen.
    Want staat niks van op de site en prijzen worden er wel benoemd. Dus die zullen vast zijn.
    Hopelijk kan je deze weer bijwonen:thumb
    Datum word het weekend van 2~3 september, kan je hem alvast noteren:D

    @Jelle
    Ik ben een mooi weer rijder en denk dat dit wel voor de meesten opgaat.
    Want als het puur om het meeten gaat dan kunnen we ook wel een dag naar het pretpark:D
    11steden moet gewoon in een korte broek8)

    #529866

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    Ik wil deze zeker ook weer eens rijden! Net als de holwerd toer, ook hele fijne herinneringen aan.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #528757

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    @speedbuxy, begin oktober kan het nog best wel eens mooi weer zijn… ennne ik heb jou volgens mij nog nooit in korte broek gezien 😉

    #527237

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Tonni :
    Net als de holwerd toer, ook hele fijne herinneringen aan.

    Dat kan ik evt nog wel realiseren.
    Dus mocht het weer het nog toelaten dan pleur ik die misschien nog wel online:thumb

    @Jelle
    De 1e foto vol in korte broek8)
    http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=37355&n=last#bottom

    #529872

    VespaAvanti
    Topic starter
    Berichten: 4412

    Ik zit al bijna nu klaar om me in te schrijven voor volgend jaar.
    Neemt niet weg dat ik alsnog een aantal interesse’s zie voor oktober, wie zien het alsnog zitten komende maand?

    -VespaAvanti
    -Jelle
    -Tonni
    -Vespaatje
    -El Citta
    -RobinvS

    Verder nog iemand?

    #529873

    Vespaatje
    Donateur
    Berichten: 635

    Uiteraard heb ik interesse, de oranje Ciao moet nog uitgelaten worden 😀

    #529875

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Mijn Citta uitlaten word hem voor mij niet meer.
    Met dat mooie weer van de afgelopen weken heeft de Citta goed af moeten zien en vertrouw de Evo geen toer weekend meer toe.
    Ook zal ik nu toch echt het frame onderhanden moeten nemen want hij trekt sinds een tijdje wat naar rechts en de voorvork is niet scheef.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.