Fredzzz 2.0

Home Forums Perso’s Projecten Fredzzz 2.0

Dit onderwerp bevat 337 reacties, heeft 62 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Fredzzz 2 maanden, 1 week geleden.

8 berichten aan het bekijken - 331 tot 338 (van in totaal 338)
  • Gebruiker

Tiesman1986
    Moderator

Nice ! Zeer leuk project !! Mooi dat jullie weer wat gaan maken, denk dat dit weer   Een bom op wielen wordt 😀

Florian
    Moderator

Super vet weer Fred! Wist helemaal niet dat je ondertussen al een roterende inlaat geproduceerd had. Ben benieuwd wat Tonni er van gaat maken..

Martino
    Bijdrager

Kijk dat zijn dan weer 2 leuke posts met evenleuke projecten! De Fabrizi Ciao en dan met name de engine ken ik van hier(Chielhannen, helaas werken de foto’s niet vanuit zijn special) en is vervolgens via via bij jou dan terecht gekomen. Als ik mij niet vergis zat hier oorspronkelijk een 42mm Fabrizi cilinder bij met een 44mm slag. Enig idee waar deze is gebleven? Tevens zal ik even wachten met de ontsteking. Ik had Frank ook al gesproken over een 2-ten HPI rotor en ik ben momenteel bezig met het uitzoeken voor een passende coolfan. Wanneer dit alles past is dit een betere en goedkopere optie dan een Malossi ontsteking. Tevens herken ik daar inderdaad de Fabrizi Evolution uitlaat met waarschijnlijk een 28mm flens aansluiting.

Hieronder de beide Fabrizi pijpjes, boven de Racing en onder de Evolution;

De evolution kan je makkelijk herkennen aan de extra convergerende conus waar dat bij de racing maar 1 eindconus is.

De Tonni Rotante Ciao is een mooie benaming gezien Tonni al een geruime tijd met een roterende schijf inlaat carter wilde spelen. Ik ben benieuwd hoe deze er uit komt te zien en dit alles rijdt? Tips heb ik niet echt, maar vraag me af welk materiaal je voor de rotorende schijf gebruikt? Verenstaal lijkt veelal nu door carbonschijven te worden vervangen met soortgelijke blokjes.

AA-T
    Sleutelbeheerder

… en ik ben momenteel bezig met het uitzoeken voor een passende coolfan. Wanneer dit alles past is dit een betere en goedkopere optie dan een Malossi ontsteking …

Ik weet niet meer wie ik heb gesproken op de VCM (meen dat het @vincent was?). Maar diegene had een fan uit een Bosch stofzuiger gesloopt welke perfect past zonder bijzondere aanpassingen te maken. Als dat bevestigd kan worden en hij weet het model nog, kan er misschien gekeken worden of deze fan ook als spare-part bij Bosch verkrijgbaar is.

1

De Brandweer
    Bijdrager

IMG-20190708-WA0014Kleine update

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Black beauty dit. Met mooie spaakvelgen nog.
    Ga je dit Frame nog verstevigen?

41.8 Polini LC, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

Dustin
    Bijdrager

Nice, mooiste model ook  😀

"Een hetero rijdt niet op een retro."
    Mijn citta

Fredzzz
    Topic starter

Black beauty dit. Met mooie spaakvelgen nog. Ga je dit Frame nog verstevigen?

Frame laten we zo 🙂

8 berichten aan het bekijken - 331 tot 338 (van in totaal 338)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.