Fredzzz 2.0

Home Forums Perso’s Projecten Fredzzz 2.0

This topic contains 355 reacties, has 63 deelnemers, and was last updated by mean-machine 3 years, 2 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 356)
  • Gebruiker
  • #283585

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Deze verhalen over Sprocatti waren jou toch ook al wel bekend? PS. betreft de krukas bekijk volgende link eens;

    https://piaggio-mofa-technik.de/forum/motoren/neuer-sprocatti-motor-infos

    En je zal Piet30 eens om een mening kunnen vragen hij heeft als 1 van de eerste dit blok opgebouwd. In zijn geval wel met een Vario, maar dit was ook niet direct plug and play. Ipv een aangepaste scooterkrukas had hij wel een Piaggio/Vespa krukas.

    http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=31911&d=0

    #283588

    Fredzzz
    Topic starter
    Berichten: 1512

    Martino :
    Deze verhalen over Sprocatti waren jou toch ook al wel bekend? PS. betreft de krukas bekijk volgende link eens;

    https://piaggio-mofa-technik.de/forum/motoren/neuer-sprocatti-motor-infos

    En je zal Piet30 eens om een mening kunnen vragen hij heeft als 1 van de eerste dit blok opgebouwd. In zijn geval wel met een Vario, maar dit was ook niet direct plug and play. Ipv een aangepaste scooterkrukas had hij wel een Piaggio/Vespa krukas.

    http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=31911&d=0

    Ja en nee. Het was mij al bekend dat Sprocatti slecht was in communicatie, maar ik ging er vanuit dat hij een simpele bestelling gewoon kon verwerken. Al mijn andere Sprocatti blokjes heb ik niet bij hem gekocht, die kwamen via users van het forum die ze weer ergens gekocht hebben (of bij hem direct, zoals Barry, of via Italianen ofzo).

    Dat blok in het PMT forum is mijn blok. Collega heeft de vraag daar gesteld.

    Piet ga ik nog contacteren.

    #283589

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    Wat een pruts werk en afhandeling weer… doodzonde

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #283590

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Echt jammer dat Sprocatti zo,n slechte service heeft. Want ze maken wel leuk spul:thumb
    Snap alleen niet waarom er nog geen kruk aangedreven waterpomp op zit.
    Want het is nu niet meer dan een sprint blok of een korte race.
    ”Dagelijks” gebruik of een toertje kan je helaas wel vergeten.

    #283591

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Mooie updates weer Fred, jammer dat die vent je zo laat zakken. Hij zal wel denken dat hij de grote Vespa god van Italie is die alles kan maken :(.

    Alsnog is het wel een erg interessante aanwinst, ik kijk er naar uit om eens zo’n blok te zien lopen op de rollenbank :thumb

    #283592

    Fredzzz
    Topic starter
    Berichten: 1512

    MHR Reed Valve DEPS CIAO
    Kleine update ter voorbereiding van het spuiten van de Ciao. Text uit de velgen verwijdert (normaalgesproken staat er de velgenmaat, Grimeca, bouwjaar etc).

    #283593

    DinoH
    Donateur
    Berichten: 1261

    Mooi die details, ik hou er van!

    #283599

    Fredzzz
    Topic starter
    Berichten: 1512

    MHR Reed Valve DEPS CIAO
    Voorbereidingen voor het spuiten. Was afgelopen week bij de spuiter, ik heb gekozen voor een bordeaux-rode-bruine metallic kleur. Met lichtinval is het een mooie felle metallic kleur, en bij minder licht lijkt het meer op een donkere, zwarte kleur.


    #283600

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Sweet 8)

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #283531

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Wauww zeer net lakwerk!

    #283595

    eidos
    Donateur
    Berichten: 826

    Mooi werk Fred! Misschien is het een idee om je velgen met banden nog te laten balanceren? Nu je ook materiaal hebt weggehaald van de velg en redelijke hoge snelheden gaat behalen. Het zal je wellicht wat vibraties schelen:thumb

    Kleur is zekr nice:D

    #283596

    lightlord
    Donateur
    Berichten: 884

    Strakke lak fred nice 😉

    Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi
    #283597

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Gaaf fred, wordt weer een plaatje dit 🙂 Kun je mooi de Moparts-Racing nieuwe artikelen op loslaten.

    #283598

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Sexy frame!

    Die Franco blijft een geniale prutser.

    #283603

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    het frame is inderdaad heel netjes 😀
    wel zonden dat sprokattie zo omgaat met hun klanten, je zou verwachten dat ze het in een keer goed doen.
    mja het zijn en blijven italianen, en die kunnen maar 2 dingen goed doen, en dat is ijsjes maken en kleding ontwerpen 😉

    maar ik zou wel eens wat meer willen weten over dat blokje want het ziet wel echt heel gruwelijk uit.
    110cc op een ciao of citta is echt belachelijk maar wel echt supervet.
    ik denk wel dit dat blokje een flinke duit kost als het eenmaal klaar is, toch?

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 356)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.