Frank80cc sound inbouwen Ibiza ST

Home Forums Perso’s Andere merken Frank80cc sound inbouwen Ibiza ST

This topic contains 4 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Jarco 13 years, 1 month geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
  • #260597

    Frank80cc
    Topic starter
    Berichten: 820

    Weet niet of het mag, maar wordt echt gruwlijk project en denk dat de meeste dit wel kunnen appreciëren.

    Setup

    2 x JBL GTO 1004 versterkers
    2 x compo set Focal 165KR2
    2 x Hertz ES subwoofer 500 watt

    Radio Pioneer DEH-7300BT

    powercap 1 farad

    5 vierkante vibraflex (soort dynamat)

    Plus een berg bekabeling enz enz enz 😀

    Gisteren platen mdf 22mm gekocht en vandaag 5 uur bezig met meten en zagen van de bodem plaat. Ook begin gemaakt van de kist waar de 2 subwoofers in komen (reserve wiel) zie foto’s


    #261648

    mikerosauer
    Bijdrager
    Berichten: 504

    frank heb je ook netjes de liters uitgerekend ?want anders haal je niet alles uit de sub wat mogelijk is en werkt die niet lekker.

    en geruwelijk ? ik heb wel dikke setup gezien compleet in poly bewerkt en echt vol.maar zonder meer veel plezier met inbouwen en rammelen

    #261649

    Frank80cc
    Topic starter
    Berichten: 820

    Jazeker dat we liters hebben berekend, aangezien me resewiel kast zo groot was heb ik besloten om 2 subs te gebruiken en dat komt perfect uit met de liters. Heb dit al eerder gedaan met me seat leon met 1 sub en kleinere wielkast.

    Dit wordt ook mooi afgewerkt hou het maar in de gaten 😉

    #261650

    Steven
    Donateur
    Berichten: 977

    strak project,maar laat je je reservewiel thuis? dan zou ik zo’n spuitbus tyre repair in je dashboardkastje meenemen :thumb

    welk genre muziek pomp je door deze speaker dan

    #261651

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    Met alle respect denk ik niet dat dit thuishoort op het forum in de specials.
    Wil je deze misschien verplaatsen naar het auto topc dan heb ik er zelf nog wel vrede mee. :thumb

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.