framenummer identificatie ivm ontbrekend kentekenbewijs

Home Forums Algemeen Website framenummer identificatie ivm ontbrekend kentekenbewijs

This topic contains 1 reactie, has 2 deelnemers, and was last updated by Freud 3 years, 8 months geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
  • #800969

    Dr. Niemand Anders
    Topic starter
    Berichten: 1

    Hallo allemaal ik heb op de gok een piaggio Vespa ciao P 25 gekocht zonder kenteken.
    t valt me een beedtje tegen en kan bv niet het bouwjaar niet vinden. ook lukt mij het niet bij de rdw een keuring aanvragen hiervoor dien ik telkens het kenteken in te voeren wat ik dus niet heb kan iemand mij vertellen welke stappen ik moet ondernemen  om een nieuw kenteken bij mijn snorfiets krijgen ??

    dank Dr. N. Anders

    DNA°
    #800971

    Freud
    Bijdrager
    Berichten: 19

    Een gok maar wel een goede.

    Ik denk dat een belletje naar de RDW meer duidelijkheid geeft, dan hier vragen hoe te dealen met de RDW.
    (al zit er hier veel ervaring, maar het is vakantie tijd en het is warm)
    De rdw zal je vragen om het bouwjaar.

    Voor informatie over het bouwjaar zit je hier goed, maar daar hebben we het framenummer voor nodig en foto,s van de gehele onderkant.

    Het beste zet je daar bij de brommer op zijn stuur en zadel. (alleen als er geen benzine in de tank zit)
    Zit er nog wel benzine in de tank dan de brommer op zijn kant leggen en fotograferen.
    (Zoveel mogelijk details)

    Ps. Welkom op het forum.
    En het wordt gewaardeerd dat je een oude brommer weer op de weg brengt :thumb

    Heb je iets dat je liever prive wil bespreken stuur dan een PM
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.