FonS – Si 323

Home Forums Perso’s Projecten FonS – Si 323

This topic contains 154 reacties, has 49 deelnemers, and was last updated by FonS 14 years geleden.

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 155)
  • Gebruiker
  • #460254

    Javad
    Donateur
    Berichten: 1834

    Wel algemeen bekend dat het Pinasco wieltje een mindere vonk geeft maar zo weinig is niet leuk,..

    <3 Thunderstone
    Check mijn perso!
    #460255

    FonS
    Topic starter
    Berichten: 5138

    Precies, dat ze minder goed vonkten wist ik, maar zoveel minder is toch wel overdreven :lol

    #460257

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    ey vette smailie πŸ˜€

    jah man wat raar dat ie niet vonk man… mja nu doet ie het wel weer fatsoendelijk he.
    het gaat wel de goede kant op.
    mijne brommer is nu ff niks en ik weet ook nog niet of ik de toer me kan rije..
    want het rijden is nog niet echt zo chil als dat het eerst was. moete maar kijke.
    ik hoor het wel dude. succes met je Si der si`en πŸ˜›

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #460271

    Tonegido
    Bijdrager
    Berichten: 132

    De Si zijstandaard kan je kopen op easyparts, kost wel 18 euro geloof ik maar dan heb je gelijk wel de goede.

    #460283

    FonS
    Topic starter
    Berichten: 5138

    De nieuwe stijl :haha

    (sierstrippen weer erop plakken)

    Morgen de luchtfilter aanpassen, want hij rookt toch nog behoorlijk (afstelling te rijk).
    Hij is dus ook niet vooruit te branden, je mag blij zijn als je de 55 haalt.

    Ander probleempje; hij voelt totaal niet stabiel aan πŸ™ Of dat nu door de monoshock komt, of misschien door mijn aanpassing daaraan?

    #460287

    eidos
    Donateur
    Berichten: 826

    De Si is echt mooi geworden Fons:thumb Mooi kleurtje!

    Hij klinkt al aardig goed, Komt inderdaad aardig wat rook uit de uitlaat. Welke sproeier zit er nu in?

    Misschien moet je de mono veer nog wat extra verstevigen met wat beugeltjes.

    #460291

    FonS
    Topic starter
    Berichten: 5138

    Valt niet veel aan te verstevigen denk ik, hij zit boven en onder in een dikke rubber dus hij heeft altijd speling.
    Sproeier 80 zit er nu in.

    #460375

    FonS
    Topic starter
    Berichten: 5138

    Vandaag nog het een en ander aan het Si’tje gedaan πŸ™‚

    Luchtfilter aangepast, nou ja, weggelaten. Ik gebruik het kapje nu als filterhuis, met schuim.


    Ook zitten de extra stepjes er nu op. Voor een volwassen vent is het ietwat onhandig (niet onmogelijk) om achterop te zitten, maar de brommer wordt straks verkocht, en als er dan eens een kind bijv. achterop moet, gaat dat perfect.






    #460377

    Dylan
    Donateur
    Berichten: 929

    heel netjes gedaan fons:thumb

    #460379

    Loek
    Bijdrager
    Berichten: 963

    Ziet er goed uit maar je zult toch nooit winst gaan maken met zo’n project of wel?

    #460380

    eaSI rider
    Bijdrager
    Berichten: 115

    Zeer strak allemaal Fons, mijn complimenten. En een heerlijk geluidje:-)

    #460381

    FonS
    Topic starter
    Berichten: 5138

    @ Loek: Ik moet nog tellen wat hij me gekost heeft, maar nee, winst zal ‘m niet worden.
    Ik had hem ook gewoon in elkaar kunnen zetten en verkopen, maar dan kwamen er wel die nieuwe velgen, banden etc op.
    Dan vond ik hem weer zonde om hem niet te spuiten, dus nu is hij gewoon 99% nieuw πŸ™‚

    Maar goed, het blok dat er nu onder hangt, heeft nog steeds meer gekost dan de Si :haha
    En dat had ik puur en alleen voor de tour opgebouwd, dus wat ik er straks mee ga doen :con Tja, wie weet.

    #460399

    Steven
    Donateur
    Berichten: 977

    toch is deze Si een van de mooiste brommers die ik ooit heb gezien! rijdt die wel lekker met zo’n monoshock? ligt ie wel stabiel in de bochten?

    #460425

    Rickieboy
    Donateur
    Berichten: 314

    super nette si.
    waar heb je niet dopjes vandaan aan de zijkant van de handvaten .
    vind de kleur ook zeer netjes.
    greetz rick

    #460428

    FonS
    Topic starter
    Berichten: 5138

    Dank je πŸ˜‰

    Handvatten heb ik zo bij Q-parts gekocht, deze: http://www.q-parts.nl/catalog/product_info.php?products_id=2456

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 155)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.