FonS – 19 inch Ciao

Home Forums Perso’s Projecten FonS – 19 inch Ciao

This topic contains 103 reacties, has 37 deelnemers, and was last updated by Jelle 5 years, 5 months geleden.

14 berichten aan het bekijken - 91 tot 104 (van in totaal 104)
  • Gebruiker
  • #458754

    miniciao1968
    Donateur
    Berichten: 575

    Hoe vaker ik hem zie, hoe mooier ie wordt! :thumb
    Je poetst de lak toch niet door, he ? ๐Ÿ˜€

    #458759

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    Ziet er weer vers uit!

    Ik las in een verkooptopic van iemand met een citta dat hij hem elke week poetste, dan ben je er met een jaartje wel doorheen denk ik zo:P

    Een aangevelertje voor de poetsers:
    Ik gebruik altijd ‘Cartech Perfect Polish’
    Dat gebruiken we ook bij de Mitsubishi, is goedkoop en NICE.
    Blijft er namelijk best lang op zitten. Na een maandje weer even wassen en het lijkt alsof hij weer gepoetst is:thumb

    #458762

    Dylan
    Donateur
    Berichten: 929

    ziet er netjes uit Fons !:thumb

    @ Daan. dat zal wel meevallen dat je er na een jaartje doorheen ben. want pas als je echte krassen etc erin heb zitten moet je echt grof gaan poetsen.. maar mischien heeft die wel alleen elke week in de wax gezet? dus komt er juist als het ware glimmend laagje over. en gaat er dus niks vanaf:lol

    @Fons. zuinig op zijn he !:)

    #458763

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    lekker fonsie lekker ๐Ÿ™‚
    had ik je toch even aangestoken met het poets werk he !

    en je had gelijk verschild niet veel op die van mij
    na je koplamp vespa aanduiding voorspatboord 19inch stickertje rood en andere bij tank
    en dat jij zo te zien nog een origineel gekleurde km kabel heb.

    lekkerding dit ๐Ÿ™‚

    #443907

    Ciao1968
    Bijdrager
    Berichten: 266

    Mooie Ciao is dit hoor, ook heel leuk dat die originele optie modderschermen er nog op zaten. Staat misschien niet zo mooi waar zijn wel zeldzaam.

    #446506

    Rick.

    Apart met die zichtbare tapeinden,
    Ook een leuke capri heb je staan

    #450749

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    Zo dan, blaas het stof er maar af :lol

    #447869

    FonS
    Topic starter
    Berichten: 5136

    Doen we. Hij wordt nog regelmatig gebruikt.

    Laatst is hij zelfs op de markt in Maaseik geweest, waar ik al jaren niet meer met een brommer geweest ben ๐Ÿ™‚

    Op de terugweg heeft het tellertje zelfs de 5000 geraakt.

    #447857

    Jockoballa
    Bijdrager
    Berichten: 205

    Nice speedometer. I like the original look and that you don’t saw up such a beauty to realize stupid engine setups and experiments, like a Simo in oldie frames with 19″ wheels. :thumb

    #779655

    FonS
    Topic starter
    Berichten: 5136

    Nou, ik heb hem een tijdje moeten opslaan in de garage van mijn vader. Eerder stond hij in de droge kelder onder de flat, maar 2 jaar geleden kocht ik een huisje met een vochtig, krakkemikkig schuurtje waar je geen oldtimer wilt parkeren.
    Helaas heeft de brommer dus ook al die tijd stil gestaan. Vorig weekend heb ik hem opgehaald, uiteraard startte hij vrijwel direct en liep hijย als een zonnetje.
    Thuis uit elkaar gehaald om grondig schoon te maken.

    20181015_175751

    Daarna de wielen weer erin gehangen en de zolder opgesleept. Later de kappen, motor en uitlaat schoongemaakt.
    Vandaag een dagje vrij, dus ’s ochtends begonnen met de brommer in de was te zetten. Daarna de motor en kappen weer gemonteerd.
    Nu staat ‘ie hoog en droog op zolder te wachten op het voorjaar, om dan weer eens lekker uitgelaten te worden!

    20181019_124729_2

    #779673

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4028

    Het is mooi dat over 70 jaar iemand in jouw huis een zolderopruiming doet en dan zo,n prachtige ciao tegen komt.
    Dat van dat vochtige schuurtje is toch een beetje jammer. Het zou mooi zijn als je dat vochtvrij zou kunnen maken.
    Ken je niet een verwarmings- monteur die er een leidinkje naar toe zou kunnen trekken en een radiatortje zou kunnen plaatsenen een beetje isolatie hier en daar.
    Voor je het weet heb je het schuurtje van de week. ๐Ÿ˜Ž

    #779675

    FonS
    Topic starter
    Berichten: 5136

    Een verwarmingsleiding van 30 meter door de buitenlucht… Nee, dat lijkt me niet zo’n goed plan haha.
    Zodra het na de winter weer lekker warm wordt komt hij weer naar beneden hoor. Dan zorg ik wel dat ik een betere plek heb om hem te stallen.

    #779686

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Ik denk niet dat ik veel toevoeg aan dit topic met deze reactie maar het mag best nog eens gezegd worden, ik vind dit zo’n geweldige Ciaoย  ๐Ÿ˜Žย  :thumb

    #779687

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    Maar Fons,

    zo’n knappe 50 jarige dame, mag toch wel in de heerlijk verwarmde woonkamer staan? Gewoon puur als decoratie…

14 berichten aan het bekijken - 91 tot 104 (van in totaal 104)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.