Flevo tour *30-06-2013*

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Flevo tour *30-06-2013*

This topic contains 185 reacties, has 23 deelnemers, and was last updated by Zeebodem. 10 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 186)
  • Gebruiker
  • #526169

    Waarom?

    Haha goede berichten en leuk te zien dat opkomst behoorlijk lijkt te worden8)

    @Billy_Si evo,
    Wees maar niet bang hoor, natuurlijk zijn er altijd momenten dat mensen vol op het gas gaan maar het doel is toch om de club compleet te houden:thumb

    #526178

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    beste luitjes

    stephan zit momenteel op de wc, dus kan ik mooi even van dit moment gebruik maken om mij aan te melden voor deze tour.
    aangezien ik graag mee wil doen, maar het niet kan volgens stephan omdat ik niet hard genoeg ga.
    daarom neem ik aan dat jullie wel een paar kilometertjes zachter willen rijden en je rijgedrag aanpast aan 30 kilometer per uur, wat je officieel ook alleen maar mag rijden zonder helm8)
    daarom neem ik aan dat deze tour aangepast aangezien er nu een meisje ( ik) mee rijd.:)

    de snaters;)

    #526180

    Rizla
    Donateur
    Berichten: 409

    Kan je niet vragen als hij er een andere cilinder er op gooit 🙂

    #526184

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    VespaAvanti :
    aan 30 kilometer per uur,

    Met die snelheid kan m,n broer zelfs nog wel mee rijden op de fiets:D

    #526192

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Haha, gekke meid:lol
    30 is idd niet echt wat om mee te touren, dat weet ze ook wel:lol

    Rizla, denk dat de inlaat vijlen/boren plus een bromnaaf meer effect zal hebben;)
    Dat gaat binnenkort ook nog wel gebeuren:thumb
    Maar dan tourt ze alsnog niet mee want 45 km/h is alsnog killing voor deze tour met lange stukken en denk dat het ook niet echt leuk voor dr is als meisje alleen.
    Daan! Waar blijf je, neem Bianca ook ff mee!:lol

    #526190

    Citta-ciao
    Donateur
    Berichten: 1110

    Nja ik zie het probleem niet, vorig jaar reed robbert1992 mee en die ging 40-45, daar bleven we ook telkens mij en afwisselend!

    #526194

    Zeebodem.
    Topic starter
    Berichten: 1378

    Ppppffff…..de hele zondag aan het sleutelen geweest aan mij Simo blok op 46slag.
    Heb ik het eindelijk aan de praat…hoor ik meteen een rare zoem/tik in het blok zitten 🙁

    Vanmiddag er maar weer onder weg halen en mijn 43 slag Simo er maar weer onder.
    Denk dat ik hem aankleed met de Malo 46,5 icm Leovince SP 🙂

    En 30 is echt veeeeel te langzaam hoor..hahah

    #526195

    Rizla
    Donateur
    Berichten: 409

    Handige harry ben weer gisteren vario as geresiveerd. Vandaag onder brommer gemonteerd. Ra ra wat mis ik? Ligt het grote tandwiel nog op tafel. Dus ik moet nou op schieten.

    #526056

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Zeebodem. :
    Vanmiddag er maar weer onder weg halen en mijn 43 slag Simo er maar weer onder.
    Denk dat ik hem aankleed met de Malo 46,5 icm Leovince SP 🙂

    Zoals het nu staat kom ik met de 43mm euro icm de evo en leo sp, dus de langzaamste ben je sowieso niet:lol

    @rizla
    Das wel 1 voor in het stomste sleutel fout topic:lol

    #526203

    Billy
    Donateur
    Berichten: 170

    en heeft iedereen er al een beetje zin in !!????

    ik kan evt. een extra persoon met brommer meenemen uit de buurt van beverwijk,haarlem,ijmuiden of op de weg naar lelystad toe, dus zit je met vervoer en woon je ergens in die richting laat het maar weten !

    3 brommers moet ook lukken maar dan moet er 1 iemand achterin op de grond zitten hahah

    #520891

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Billy_si evo :
    en heeft iedereen er al een beetje zin in !!????

    Ik zit nog te twijfelen tussen de plaatselijk bejaarden bingo hier in de wijk of deze toer:haha

    Dan is de keuze snel gemaakt wat mij betreft.. BINGO! Tourtje natuurlijk:D

    #526204

    Zeebodem.
    Topic starter
    Berichten: 1378

    Hahahah..
    En of ik er al zin in heb :)Vandaag heb ik het andere Simo carter icm de Malo 46,5 eronder gehangen.
    Uitlaat is de SP geworden,en hij rijd erg leuk zo :thumb

    Tot zondag allemaal.!

    @Speedbuxy:
    Uiteraard is je broer of moeke ook van harte welkom op de BBQ heh :thumb

    #526205

    Rizla
    Donateur
    Berichten: 409

    Ik heb er ook zin in. Volgens het weerbericht van het 8 uur journaal krijgen we ook af en toe zon.
    Hoop zo dat het niet gaat regenen.

    @ zeebodem is het ook verstandig om klapstoeltjes mee te nemen?

    #526206

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Hier de spirit ook goed :thumb ciaotje is nog niet helemaal in orde, paar kleine puntjes nog en dan is die in top conditie voor de Flevo tour.

    Heb mooi weer besteld dus laat de regenjas thuis 8)

    TICKLING BARN
    #526207

    moessie
    Bijdrager
    Berichten: 37

    ik ben ook van de partij met nog een paar andere.
    bbqen gaan we nog even bekijken ligt aan het weer.
    me citta is zo goed al af.
    moet alleen het blok nog inrijden wat wel wat minder is aangezien ik hier doordeweeks geen tijd voor heb.
    dus wordt het in de tour inrijden denk ik.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 186)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.