Flevo tour 2.0 Last minute *22-07-12*

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Flevo tour 2.0 Last minute *22-07-12*

This topic contains 35 reacties, has 9 deelnemers, and was last updated by Frank80cc 11 years, 9 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
  • Gebruiker
  • #517750

    Waarom?

    Zo,

    Met het mooie weer erbij leek dit een leuk dagje touren te worden maar liep helaas minder leuk af door de aanrijding tussen Piet en Clemens. Door de vastloper van Clemens blokeerde z´n achterwiel en kon Piet die toevallig ook net even achterom keek hem niet meer ontwijken. Clemens heeft op wat krassen en bulten na echt geluk gehad, Piet iets minder maar mag naar omstandigheden ook nog van geluk spreken. Hij heeft wat tanden door de lip, schaafplekken en een gebroken sleutelbeen:( De schrik zat er hier goed in maar geloof dat ze beide wel weer willen gaan touren. Clemens heeft gister al een nieuwe malossi 46,5 gekocht en verder wat lichte schade maar Piet zal helaas opzoek moeten naar een nieuwe Citta. Wel lullig want hij had z´n Citta net en rijdt hem al bij het tweede tourtje kort…

    Volgende keer beter:thumb

    #523728

    Emileee28
    Bijdrager
    Berichten: 144

    de filmpjes zien er snel, rustig en lekker weer uit:)
    van het ongeluk is het balen, ookal was ik er zelf niet bij.
    de woerden tour had ik hem bijna onderuit geschoven, en nu klapt hij zelf ergens achterop:(
    wens hem maar sterkte!

    #524007

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Waarom? :
    De schrik zat er hier goed in maar geloof dat ze beide wel weer willen gaan touren.

    Kijk that,s the spirit:thumb

    Ik sta door het mooie weer qua filmpje wat stil maar langzaam bij beetje komen ze wel binnen druppelen.
    Hier deeltje 2.

    En had zowaar ook nog een foto gemaakt.

    Ik heb op film hoe easy je er nog langs kon maar de dames grijpen alle 3 meteen naar de remmen:lol

    #523375

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Waarom? :
    Clemens heeft op wat krassen en bulten na echt geluk gehad, Piet iets minder maar mag naar omstandigheden ook nog van geluk spreken. Hij heeft wat tanden door de lip, schaafplekken en een gebroken sleutelbeen:( De schrik zat er hier goed in maar geloof dat ze beide wel weer willen gaan touren.

    Oei.. Dat is niet niks!
    Wel beter dat ze wel weer willen gaan toeren. Want volgens mij ben je er goed ziek van na zo’n ongeluk.

    Wens ze maar sterkte:thumb

    Mooie filmpjes Andree & Evert:thumb

    #524879

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Florian! :
    Mooie filmpjes Andree & Evert:thumb

    Hier de laatste delen:thumb
    (Deel 4 en 5 gaan hard:duivel)

    #522921

    Spulleke!

    Andree, dat is weer puik filmwerk als zeg ik het zelf:thumb

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.