Flevo tour 2.0 Last minute *22-07-12*

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Flevo tour 2.0 Last minute *22-07-12*

This topic contains 35 reacties, has 9 deelnemers, and was last updated by Frank80cc 11 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
  • Gebruiker
  • #524004

    CIAO-OPC
    Bijdrager
    Berichten: 28

    @ evert super veel zin in me eerste tour en nu hopen dat de ciao loopt hihihi

    anders moet ik op de citta

    weet alleen niet of ik mee bbq maar wil evt wel mee delen in de evt kosten die gemaakt zijn/worden

    groetje collega dennis 1

    #524005

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Had dr ook wel ff zin aan maar heb geen fatsoenlijk vervoer meer.. (heeft de vrouw meegenomen toen ze er vandoor ging):((

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #520098

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Das jammer tonni:(
    Is omdat ik zelf m,n roze papiertje of correctie pasje nog niet heb anders had ik je desnoods morgen komen oppikken.

    #519292

    Zeebodem.
    Topic starter
    Berichten: 1378

    Mooi zo Dennis,
    Zie je morgen soldier πŸ˜‰

    Dat is zeker jammer Tonni….

    Mijn zwager gaat toch niet mee.. πŸ™ Ik krijg de speedengine niet tour waardig aan de gang helaas..

    Tot motgen allemaal!

    #519322

    Frank80cc
    Donateur
    Berichten: 820

    Zo het zonnetje schijt lekker, dus heid er zin an:)

    #519323

    Waarom?

    Lekker weer idd8) Clemens, Piet, Heico en ik komen straks ook die kant op:thumb

    Heeft iemand nog een nieuwe condensator thuis liggen voor cp ontsteking?

    #519286

    Zeebodem.
    Topic starter
    Berichten: 1378

    Zeker nice weertje πŸ˜€
    Ik heb hier geen condensator voor je liggen Max…..

    Tot zo!

    #519299

    Frank80cc
    Donateur
    Berichten: 820

    ik volgens mij nog wel ergens .. breng die kleine nu naar me ouders ga ik even daar in de schuur kijken max

    #518955

    Zeebodem.
    Topic starter
    Berichten: 1378

    Gisteren hebben we het toertje gereden..
    We hadden super geluk met het weer gelukkig en ook qua pech hebben we lekker kunnen doorrijden.Enkel tegen het einde van de toer vondt er een ongevalletje plaats.
    De brommer van Clemens sloeg plotseling vast waar ik achter reed…ik kon hem net ontwijken maar Piet die achter mij reed niet meer πŸ™
    Na dit geval reden de brommers van Clemens en Piet niet meer en is hier mee de toer dus ook geeindingd..

    Hier een foto veslagje en wat filmpjes.

    #516736

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Mooi klote van het ongeluk:|
    Hoe zien de beide brommers er nu uit? Geen ernstige schade hoop ik?

    #519486

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Ja dat ongeluk was een domper op de verder gelaagde rit.
    Is het trouwens al bekend hoe het gaat met de 2?

    Hier deel 1

    Ik zal nu ook even filmpjes gaan bekijken:thumb

    #518779

    Spulleke!

    Ziet er weer uit als een geslaagd toertje behalve van het ongeluk dan:(
    Het weer zat inderdaad ook lekker mee:thumb
    Volgende keer ben ik zeker van de partij!

    #518877

    Frank80cc
    Donateur
    Berichten: 820

    Was idd mooi lekker tourtje op het laatste na dan, met de jongens gaat het goed clemens was al weer die avond op het strand met max jonko smookuuh.

    #519626

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Eerst lees je dat er een ongeluk is gebeurt, maar hoor je niet hoe de rijders er vanaf zijn gekomen? Vervolgens gaat het over de staat van de brommers. :con
    Gelukkig weet Frank te melden dat beide heren het goed maken.:thumb Vastlopertje kan eens gebeuren en deze schade is altijd weer te herstellen.

    Mooie toer en zeker ook toercondities geweest daar in Lelystad. Ik moet zeggen dat het wel een spookstad lijkt op de filmpjes.
    Zo rustig zie je het toch zelden in een redelijk grote plaats. Lijkt me apart rijden zo tussen de gebouwen en paaltjes door. Over bruggetjes en slingerende fietspaden. Wil dit ook wel eens meemaken.

    #523950

    Frank80cc
    Donateur
    Berichten: 820

    Speedbuxy was er toch bij… vroeg zich af hoe het later ging met ze omdat harderwijker retour gingen vanaf de plek van de vastloper. Was gewoon stomme pech evert reed achter de brommer van de vastloper die hoorde het gebeuren dus ging snel aan de kant, alleen pier die er achter reed had het net te laat door. Ik reed daaar weer achter dus zag het zo allemaal gebeuren, dacht welke lul gaat nou in 1x zo stil staan midden op de weg =)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.