fast as can on vespa – perso

Home Forums Perso’s Projecten fast as can on vespa – perso

This topic contains 27 reacties, has 12 deelnemers, and was last updated by fast as can on vespa 12 years, 6 months geleden.

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
  • Gebruiker
  • #466747

    Joris
    Bijdrager
    Berichten: 837

    hey roelof, dat ziet er alweer beter uit.
    het ziet er nu nog hakkelig uit, maar dat heeft iedereen in het begin.

    ben wel nieuwschierig hoe het gaat lopen.

    gr

    #466756

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    Mooi brommertje en mooie plannen! Complimenten:thumb

    Ik zie dat je getunde carter wel een mix carter is! Sluit deze zorgvuldig af! Het zou eeuwig zonde wezen als je mooie nieuwe blok warm zou lopen!

    Succes met inrijden! Als je geduld hebt en het zorgvuldig doet heb je een beest als je klaar bent!

    Mike
    #466780

    SirJohn
    Bijdrager
    Berichten: 135

    Is zekers een leuk ding.

    Zelf ben ik niet een grote fan van witte velgen.
    Begrijp me niet verkeerd hoor ik vind ze er echt mooi uitzien maar wat een hel om ze elke keer weer mooi, netjes en schoon te houden.

    #467196

    fast as can on vespa
    Topic starter
    Berichten: 41

    Jaa klopt het is een mix carter het grote, ik hem hem afgesloten met een slangetje en daar weer een spijker in gelijmt.

    de velgen, daar kan je inderdaad uren aan poetsen als je ze schoon wilt houden! je ziet het ook meteen weer als er iets van vuil op zit.:P

    Ik heb intussen een vario gekocht. deze heb ik nog niet gemonteerd.

    Het blok zit ook in elkaar ben bezig met inrijden. ik heb er mijn top one onder hangen nu. maar trekkracht valt me een klein beetje tegen. dit komt misschien ook wel omdat ik nog poelie rijd. maar had toch wel wat meer trekkracht verwacht.

    groetjes.

    #490313

    fast as can on vespa
    Topic starter
    Berichten: 41

    Langzaam aan vorderen mijn plannen.

    Ik heb een vespa ciao met snor kenteken gekocht, electronisch blok.
    Mijn iedee is om hiervan mijn vespa ciao te maken naar mijn iedeén.

    De lak is echt dramatisch, ze hebben hem ooit met de kwast over geschilderd en dat is heel goed te zien.
    ik dacht, laat ik eerst met de hogedrukspuit met 140 bar er over gaan, toen was de kwast laag er vanaf, maar wat daar onder zat was niet veel beter…

    Ik heb al wat geschuurd, maar dit is echt geen doen.
    Ik ga hem laten zandstralen, en voor een kleine meerprijs word het ook nog gepowdercoat.
    Ben bij mij in het dorp 2 bedrijven langs geweest, en voor 150 euro word de brommer compleet gestraald en gecoat.

    Ook heb ik bij ons in het buizen rek gekeken en wat vond ik daar, een mooi buisje beetje passend gemaakt en zie hier.


    Zo staat het er nu bij.

    Grt.

    #490314

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Ziet er goed uit:thumb
    Ben benieuwd naar de toekomstige vorderingen.

    #490317

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    maar die onderste foto is helemaal geen mix-frame?

    #490319

    fast as can on vespa
    Topic starter
    Berichten: 41

    Jij let weer eens goed op, haha 😉

    klopt helemaal, ik heb het mix frame verkocht en dit frame terug gekocht ik vind het P25 model het mooiste, vandaar.

    #490322

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    gelijk heb je! deze zal ook een stuk minder zwabberen als ene mix.

    succes ermee, ik ben benieuwd naar het resultaat.

    #490459

    fast as can on vespa
    Topic starter
    Berichten: 41

    drama status, ik durf het bijna niet te laten zien…. maar toch

    heb ff in elkaar gehangen haha voor hoe hij ongeveer uit komt te zien.
    er komt wel een ander stuur op, sport stuurtje van scooter (recht). Ik vind dit toch maar een lelijk stuur.

    vork word nog in gekort/clamp afdraaien, zodat de clamp niet zo hoog uit steekt.

    volgende week breng ik hem weg voor stralen en coaten.

    #490552

    fast as can on vespa
    Topic starter
    Berichten: 41

    mannen, ik heb slecht nieuws.

    Ik ben aangehouden geweest door een onopvallende politie auto.
    33km/h te hard waar toegestaan was.
    boete gaat via de officier van justitie, ik moet even kijken hoe dit uitpakt… ze zeiden tegen me gok maar op €350,- euro… dit is toch echt zuur geld.

    Op wegmisbruiker’s lach je er mee, wat een stomkop dat ie zo hard rijd, maar je hebt echt niks in de gaten met zown onopvallende auto achter je, een volkswagen golf 5. echt smerig zown streek.

    Mijn rijbewijs mocht ik gelukkig wel houden.

    Ik wacht eerst even de boete af, en kijk dan of ik nog verder wil gaan etc. ik laat het even rusten.

    #490553

    Renetje93
    Bijdrager
    Berichten: 55

    fast as can on vespa :
    mannen, ik heb slecht nieuws.

    Ik ben aangehouden geweest door een onopvallende politie auto.
    33km/h te hard waar toegestaan was.
    boete gaat via de officier van justitie, ik moet even kijken hoe dit uitpakt… ze zeiden tegen me gok maar op €350,- euro… dit is toch echt zuur geld.

    Op wegmisbruiker’s lach je er mee, wat een stomkop dat ie zo hard rijd, maar je hebt echt niks in de gaten met zown onopvallende auto achter je, een volkswagen golf 5. echt smerig zown streek.

    Mijn rijbewijs mocht ik gelukkig wel houden.

    Ik wacht eerst even de boete af, en kijk dan of ik nog verder wil gaan etc. ik laat het even rusten.

    Ik moet 29novermber voor de rechter komen ook 30te snel maar dan op scooter, zou je wel even laten weten wat er gebeurd:P

    #490558

    fast as can on vespa
    Topic starter
    Berichten: 41

    Dit was ook op mijn scooter, en dan te weten dat ik 2 weken geleden helemaal orgineel blokje er onder hebt gelegd, met een leovince uitlaat,( eerst had ik 70cc en van dat pretspul) dealer afgesteld… pff echt zuur nu ik net ben begonnen met auto lessen enal.

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.