This topic contains 27 reacties, has 12 deelnemers, and was last updated by fast as can on vespa 12 years, 5 months geleden.
-
Gebruiker
-
4 juli 2010 om 19:55 #284409
Hallo, mede liefhebbers van vespa ciao:D
Na heel wat rond gesnuffeld te hebben op het forum, ben ik nog wat meer te weten gekomen over wat handiger gaat bij het sleutelen een handige tip rijker of iets moois tegen gekomen.
Ik dacht laat ik eens een account maken en een perso aan maken.
Op het moment heb ik een grote trots, mijn snorretje.
ik ben 2de eigenaar, hij is van het zelfde bouwjaar als mij, en het eerste aankoop bon zit er nog bij!, 1495 gulden in 1993!
hij was volledig standaard, helemaal orgineel, maar heb er wat aan veranderd.setup:
electronisch bromblok
bromnaaf
poelie 80 ( toekomst vario mischien)
12.10 carb
nog std uitlaatje, beschik momenteel geen ander.de foto’s
wat vinden jullie er van?
4 juli 2010 om 19:59 #462543leuk ding;)
4 juli 2010 om 20:11 #462546netjes hoor leuke basis om iets heel moois mee te doen
keep up the good work4 juli 2010 om 20:24 #462545Net ding, maar de naam belooft een hoop meer : -)
4 juli 2010 om 20:33 #462547we zullen zien we zullen zien…;)
binnen kort zal ik nog wel laten zien wat ik nog meer in huis heb.
18 september 2010 om 17:58 #464216Hee,
– Update
Ik heb me een Polini Top One met een leovince dempertje gekocht.
De demper was zo gaar als de nacht. en heb hem wat opgepoetst.
En de Top One had maar 200 km gemaakt.Awel, genoeg gepraat ik zal het eens laten zien.
laat maar een leuke reactie na!:D18 september 2010 om 18:53 #464354Staat hem goed!
18 september 2010 om 19:07 #464356
AnoniemNetjes hoor! Top one past er mooi bij
18 september 2010 om 19:08 #464357
#NAAM?Ziet er meteen een stuk sportiever uit.;)
18 september 2010 om 20:11 #464362mooi brommertje! 🙂
20 september 2010 om 07:49 #464371Bedankt voor de reactie’s ben er zelf heel trots op!
Hij is ook in top staat.
Ik zoek nog een vario 1.10.5 met malossi voorvario ik weet ze kosten wat, maar ik ga lang op zoek:D
19 december 2010 om 10:54 #466697Hoi vespa freakss,
Ik heb inmiddels al een 2de blokje er bij met uiteraard electronische ontsteking.
De setup word alsvolgd:
[list]
-Cilinder ,Dr evo 43mm
-Carburateur: ,13mm Dellortho (13.13) malossi filter
-Inlaat: ,13mm uitgeboord en uitgeveild.
-Carter: ,spoelpoorten doorgetrokken + alles geflowd.
-Uitlaat: ,Polini top one
[/list]Hier alvast wat foto’s ik ben al even begonnen.
Ook wil ik nog iets met het vliegwiel doen, deze wil ik nog verlichten.
Ik ben nog lang niet klaar,
– k moet nog cilinder afwerken ( vind de poorten nog iets te scherp) + poorten flowen
– carter verder bewerken….
– alles schoon maken in ontvetterbak.
– etc etc…
groeten.21 december 2010 om 09:32 #466743weer wat foto’tjes.
zeg maar wat je er van vind en of je nog tips kunt geven.
houdoe;)
21 december 2010 om 09:36 #466744Het ziet er goed uit, een beetje rommelig maar een vaste hand komt met oefening : -)
Als het mooi overloopt zal het vast heel hard lopen (sowieso wel met die cilinder).
21 december 2010 om 09:38 #466745ziet er nu nog rommelig uit ja, word nog verder afgewerkt…:)
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.