Even (opnieuw) voorstellen – Destruction

Home Forums Algemeen Even voorstellen Even (opnieuw) voorstellen – Destruction

This topic contains 6 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by zevenenergie 4 years, 2 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • 1
    #792290

    Destruction
    Topic starter
    Berichten: 37

    Hallo dan 🙂

    Sommigen van jullie zullen mij (of beter gezegd: mijn naam) nog wel herkennen, ik was ooit mede-eigenaar van het citta forum. 3 jaar geleden hebben we dat gesloten, omdat niemand van ons echt nog de tijd had om e.e.a fatsoenlijk up to date te houden. Dan kun je “het oude spul” laten draaien tot alles verkloot wordt, of de boel toch maar een keer offline halen. Dat laatste leek ons het beste.

    Anyway, ik heb dus jarenlang aan verschillende brommers en scooters gesleuteld (zowel hobby als werk). Inmiddels rijdt ik al een aantal jaren motor, en toen ik rijbewijs A heb gehaald, heb ik alle brommers verkocht en me eigenlijk altijd met motoren bezig gehouden. Momenteel heb ik een CBR600F, en sinds vorige week heb ik ook weer een Citta’tje in de schuur staan. Eigenlijk zocht ik een motor als opknap projectje, maar deze Citta kwam op mijn pad en de prijs ( <100 euro) was absoluut interessant. Heb me niet bedacht. Betalen, overschrijven, inladen en wegwezen 🙂

    De Citta moet dus een opknap projectje worden (niet al te overdreven, ik wil ervoor zorgen dat hij weer netjes loopt/goed rijdt en er weer een beetje mooi uit ziet), maar krap een week later loop ik al rond met plannen om van de data uit het oude cittaforum een soort online werkplaats handboek voor o.a de Citta te maken… Het zou dus best kunnen dat de Citta uiteindelijk niet meer weg gaat…

    Ik heb eigenlijk alleen nog een foto van de Citta in de kofferbak van m’n auto, maar bij deze dan:
    citta-inauto

    Bij gebrek aan citta forum ( 😉 ) dus m’n oude V-C account weer afgestoft 🙂

    • Dit onderwerp is gewijzigd 4 years, 2 months geleden door Destruction.
    oud eigenaar citta-forum, nu weer in bezit van een Citta.
    1
    #792305

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Welcome back! Benieuwd wat je er van gaat bakken. In de tussentijd veel gebeurd in de Vespa wereld.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #792306

    Destruction
    Topic starter
    Berichten: 37

    Ik hoor dat het vooral strenger is geworden mbt rollerbanken/WOK etc. Deze Citta is vrijwel standaard, ik denk dat ik dat ook maar zo laat dan.

    oud eigenaar citta-forum, nu weer in bezit van een Citta.
    #792376

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Gaaf!

    Het is schijnt wel mogelijk te zijn om te leven zonder Citta maar uiteindelijk mist er toch iets in je schuur he. Succes met het opknappen :thumb

    #792382

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4030

    Leuk dat je hier laat zien, hoe je hobby uit de hand gaat lopen 🙂
    Komt er ook een mooie avatar?

    1
    #792384

    Destruction
    Topic starter
    Berichten: 37

    Bedankt 🙂

    Over een avatar gesproken, ik heb gisteravond de Citta een beetje in elkaar gezet, zodat ik er wat foto’s van kon maken. Eén van die foto’s moet toch geschikt zijn voor een avatar, gok ik zo. Anders zoek ik wel een foto van een vroegere Citta 🙂

    Als ik er echt serieus mee aan de slag ga, zal ik nog wel een Perso oid openen. Hij is min of meer standaard, en dat blijft ook zo. Ik heb geen behoefte (meer) aan het gezeur met rollerbanken, WOK meldingen enzo. Plan is om ‘m weer goed rijdend te maken (momenteel geen vonk), en hem optisch wat netter te maken. En eigenlijk was het de bedoeling om er daarna weer wat geld van te maken voor een volgend project…

    Maar omdat ik nu ook alweer in de database van het oude cittaforum zit te spitten naar data voor een online werkplaats handboek e.d, is het de vraag of ik ‘m nog wel kwijt wil straks 😛

    [edit] Avatar is er dus eentje van een vroegere Citta geworden, zo’n 16 jaar geleden alweer…

    • Deze reactie is gewijzigd 4 years, 1 month geleden door Destruction.
    oud eigenaar citta-forum, nu weer in bezit van een Citta.
    1
    #792467

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4030

    Ik heb nog even over je avatar.
    Ik vind hem mindergoed goed bij je forum naam passen.
    Ik kwam dit tegen is dit iets voor je?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.