Home › Forums › Mening & ervaring › Zij-inlaten › Eurocilindro TURBO zij-inlaat (ATG)
This topic contains 19 reacties, has 12 deelnemers, and was last updated by Citta-ciao 7 years, 4 months geleden.
-
Gebruiker
-
25 maart 2008 om 06:28 #149122
gido-vespamoi 8)
geef hier je mening over de eurocilindro TURBO zij inlaat !!!25 maart 2008 om 06:49 #157037De beste die er bestaat.
25 maart 2008 om 08:21 #157041en dan vraag ik uiteraard om meer uitleg, want ik heb de Simonini zij-inlaat ๐
25 maart 2008 om 08:44 #157042Het grootste voordeel aan deze zet is dat door de draaiing van de krukas al automatisch mengsel aangezogen wordt, krukas werkt als een soort van waaierpomp en er zal tov een simonini zij-inlaat waarschijnlijk iets meer mengsel in het carter terrecht komen ๐ (Mits de weerstand in het inlaattraject exact hetzelfde is als in het simo inlaattreject.)
Barry’s Eurocilindro Zij-inlaat setje:
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno25 maart 2008 om 12:21 #157043Goh,heeft die Arvid nog een foto,die ikzelf niet meer bezit.
Ook word de lucht-benzine beter verneveld door de slipjes in de krukas.25 maart 2008 om 13:31 #157044Deze foto staat gewoon in je special :);)
Dus mocht je hem nog willen hebben op je PC kun je ze gewoon opslaan vanuit je eigen special:)
Barry;ja,weer dom van mij.Dank U voor de tip.
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno11 augustus 2009 om 20:01 #157051Nieuw of gebruikt? Ze zijn een stuk zeldzamer dan de Simonini zij-inlaat, voor een nieuwe zonder spruitstuk en membraan zou ik persoonlijk makkelijk 150 euro over hebben, maar dat verschilt van persoon tot persoon natuurlijk.
4 augustus 2010 om 20:47 #157124
Waarom?Eindelijk begint het atg blokje vorm te krijgen. Ik ben zeer te spreken over deze set en ziet er allemaal degelijk uit. De pasvormen komen precies over
4 augustus 2010 om 21:42 #157125Zeg Waarom, heb jij een pen 12 drijfstang in die kruk laten persen ofzo?
Ik zie op de foto dat jij die sleuf in de drijfstang niet hebt, klopt dat?<3 Thunderstone
Check mijn perso!5 augustus 2010 om 06:47 #157123dat is zekers een mooi blok!
gaaf man5 augustus 2010 om 07:26 #157126
Waarom?Javad:
heb jij een pen 12 drijfstang in die kruk laten persen ofzo?
Ik zie op de foto dat jij die sleuf in de drijfstang niet hebt, klopt dat?Dit weet ik niet zeker,ik heb de set zo gekocht. Er zijn 3 verschillende uitvoeringen en heb zelf de pen 12 met naaldlager (15mm). Verder is de krukas nog orgineel.
5 augustus 2010 om 10:51 #157127@ Waarom ,
ziet et SUPER uit dat ATG blokje !
Ik ben er zeer tevreden over de ATG kit , vooral qua vermogen en het soepele karakter
van deze set .Vanuit ultra laag stationeer naar volle toeren zonder een hikje , stotter o.i.d. !
Mijn eerste set reed ik met een Polini 41mm LC kit zo’n 16 jaar geleden en dat liep
als een bezetene .
Nu heb ik de set op de ex-racing ciao van Barry en daar presteerd hij ook weer super .Als je de kans krijgt om een set te kopen , moet je dat naar mijn idee direct doen .
5 augustus 2010 om 17:51 #157128kom je nu alleen niet zwaar klote uit met de cabrateur? of ligt dat aan mij
5 augustus 2010 om 17:52 #157129stefkee3 :
kom je nu alleen niet zwaar klote uit met de cabrateur? of ligt dat aan mijAA-t (alrik) heeft een opzetstukje laten maken zodat de carburateur naar achteren wijst.
6 augustus 2010 om 09:28 #157131
Waarom?Het orginele membraam heb ik ook maar heb alleen het 13mm opzetje erbij. Ik had nog een nieuwe malossi membraan liggen (21mm) en past perfect.
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.