Home › Forums › Mening & ervaring › Zij-inlaten › Eurocilindro M&F zij-inlaat
This topic contains 12 reacties, has 9 deelnemers, and was last updated by Vincent Vario 13 years, 7 months geleden.
-
Gebruiker
-
16 april 2009 om 21:50 #149123
Heb jij een mening over of ervaring met deze zij-inlaat, post dit dan hier.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...16 augustus 2009 om 16:43 #157061Ja beetje vaag spruitstuk, 16/16 SHA past wel maar niet fatsoenlijk. Verder wel snel inlaatje.
16 augustus 2009 om 20:57 #157104ik heb een iets ander spruitstuk;
denk dat de vorige eigenaar hem wat smaller heeft gemaakt op het eind.
mijn carb past er dankzij het rubbertje van arvid nu wel erg mooi op.
het is dan wel een 15/15 sha, zou ik eens het spruitstuk moeten doormeten om te kijken wat er max op kan.
want een phbg zou niet verkeerd zijn voor afstellen.nog een foto van het blokje in het geheel:
16 augustus 2009 om 21:30 #157108Wat voor rubbertje dan? Er zijn verschillende spruitstukken hiervoor. PHBG heeft buxy geloof ik en voor SHA. Of zijn er nog oudere carburateurs die er op passen?
16 augustus 2009 om 22:36 #157107is gewoon een stukje rubber van een mm of 3 dik 😉
ik weet wel dat op mijne de gewone sha carb voor geen meter past standaard.hoe heb jij trouwens de normale inlaat dicht gemaakt?
ik ben van plan er 2k alu epox in te smeren, dat houd bij arvid ook perfect.17 augustus 2009 om 09:31 #157052Met een dopje van de gordijnenrails:bier Gewoon toevallig gevonden. Daarover een slangenklem.
9 juli 2010 om 13:11 #157121Kan iemand mij misschien vertellen waarom deze zij-inlaat “De Hof” wordt genoemd? Er staat naar wat ik kan lezen “DE.M&F” op.
Ook geen idee waar dit voor zal staan?9 juli 2010 om 13:42 #157122@ tnerual: Doe je het gewoon voor het aantal posts dat je hebt ofzo? Je maakt echt overal nutteloze opmerkingen en antwoorden waar mensen niks mee kunnen. Plaats dan gewoon niks als je alleen maar onzin berichten kan plaatsen.
Om mijn bericht nog wel zinvol te maken, Hier wat foto’s van mijn setje van Eurocilindro.
Spec’s:
Cilinder max: 43mm.
16mm Spruitstuk.
Membraam (2 kleps?)
Past op orgineel en Speedcarter.
Pasvlak voor de pakking is echter wel erg klein.Er staat duidelijk ” DE . M&F ” op.
16 augustus 2010 om 23:27 #157132ik heb deze inlaat ook gehad
hij is zeer goed
ik heb geen slechte ervaringen
maar omdat ik naar 19mm of 21mm cararateur wil gaan heb ik deze set verkocht en nu opzoek naar een simo zij-inlaat
gr joel17 augustus 2010 om 09:35 #157133Martino :
Kan iemand mij misschien vertellen waarom deze zij-inlaat “De Hof” wordt genoemd? Er staat naar wat ik kan lezen “DE.M&F” op.
Ook geen idee waar dit voor zal staan?Ik denk omdat er ooit een setje gerouleerd heeft waarop niet zo duidelijk te zien was dat er DE. M&F op staat. Als je deze tekst van een afstandje ziet lijkt het op DE HOF.
Destijds zal niemand vergelijk hebben gehad en dus is het zo gaan heten.
We hebben de naam maar zo gelaten omdat dan blijkbaar iedereen wist waar het over ging.Het is eigenlijk net zoiets als een vario KLOK, dat eigenlijk zoiets als naaf zou moeten heten. Een klok hangt meestal aan de wand. Maar als je om een (reductie)naaf vraagt weet de helft van het forum niet waar het over gaat.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...17 augustus 2010 om 09:56 #157134Tonni :
Ik denk omdat er ooit een setje gerouleerd heeft waarop niet zo duidelijk te zien was dat er DE. M&F op staat. Als je deze tekst van een afstandje ziet lijkt het op DE HOF.Komt bij mij weg gezien mijn setje idd niet duidelijk leesbaar was en dit er als beste van te maken viel.
Maar heb toen wel gezegd dat het een gok was alleen beviel iedereen de naam blijkbaar wel goed:D3 september 2010 om 10:21 #157135
Zoek de verschillen.
Ik weet niet of jullie het kunnen zien, maar dit membraamklepje sluit ook niet 100%Kreeg er ook nog een instructiepapiertje bij, die heb ik even gescant.
En nu in het groot:
3 september 2010 om 13:21 #157136Misschien moet je de membraamkleppen even omdraaien, dat helpt meestal wel tegen het niet sluiten
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.