TK: Elovation Trekstarter kit 3.0

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden TK: Elovation Trekstarter kit 3.0

This topic contains 78 reacties, has 40 deelnemers, and was last updated by Wim 11 months, 1 week geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 79)
  • Gebruiker
  • #775878

    El Citta
    Topic starter
    Berichten: 824

    Beste liefhebbers,

    Na de succesvolle lancering van de trekstarterset in 2016 en de verbeterde versie vorig jaar, kan ik nu met enthousiasme versie 3.0 aankondigen. Ook nu is de set weer op een aantal punten verbeterd en is er een grote voorraad aangelegd (200stuks). Kortom, levertijd is korter en levensduur langer.

    Het is inmiddels een uit de hand gelopen hobby te noemen en ga de setjes dan ook namens mijn bedrijf ‘Elovation’ verkopen. Dit is enkel een wijziging op papier en zal voor de kopers geen consequenties hebben. Het blijft dan ook hobby en er wordt gewerkt aan een leuke samenwerking met VC.nl. Van de setjes die via het forum verkocht gaan worden zal een deel als donatie naar de forum kas gaan. Deze donatie kan gebruikt worden voor ontwikkeling van het forum maar ook voor leuke activiteiten/prijzen. Een gebaar van mijn kant richting VC.nl aangezien ik hier veel kennis en leuke contacten op doe en in afgelopen jaren heb gedaan.

    Prijs:
    Het blijft voor mij hobby en heb ondanks de hogere kostprijs (duurdere materialen) besloten de verkoopprijzen gelijk te houden met de voorgaande lichting. Onderstaande prijzen zijn (excl. verzendkosten á €5,75):

    Complete set (acrylaat): €59,95
    Complete set (aluminium): €69,95

    Wat krijg je:
    – Montageplaat
    – Trekstarter
    – Meenemer
    – Montagemateriaal
    – Handleiding

    Levertijd:
    Zodra de betaling binnen is gaat de set dezelfde of de volgende dag nog op de post. Je zult de set dus altijd binnen 2 werkdagen na betalen in huis hebben.

    Geef je interesse aan in dit topic of stuur een PM.



    #775896

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    Daar is de omschrijving dan, mooi werk, de aanpassingen klinken ook goed! :thumb
    Laat ik dan de eerste zijn om een complete set te bestellen, voor mij graag de aluminium variant.

    Als je me de betalingsgegevens toestuurt via pm zorg ik dat het geld direct wordt overgemaakt.

    #775897

    antuma (SCA-Services
    Donateur
    Berichten: 43

    El Citta
    Moi
    Ik had graag van bijde een setje ontvangen
    Zou je mij je bank gegevens wiilen sturen, Dan ga ik storten.

    SCA-SERVICES
    #775907

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    Ik wil graag 1 zo’n setje met acrylaatplaat

    #775993

    El Citta
    Topic starter
    Berichten: 824

    @ AA-T/antuma/Jelle: Jullie betalingen zijn binnen en de pakketjes staan klaar. Deze gaan morgen op de post. Houdt jullie pm in de gaten voor de track&trace code.

    Foto’s toegevoegd :thumb

    #776400

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    Al enige tijd geleden de Trekstarter v3 mogen ontvangen. Zoals beloofd binnen 2 werkdagen verzonden en keurig verpakt, de onderdelen waren goed beschermd. Complimenten, ook voor de duidelijke communicatie :thumb

    Ik heb de variant met de aluminium adapterplaat besteld welke inderdaad erg netjes is afgewerkt. De verpakking bevat naast een factuur ook een zeer duidelijke handleiding. Niks op aan te merken, ik ben zeer content met de aankoop :mrgreen:

    #776645

    Jeffrey Stegeman
    Bijdrager
    Berichten: 1

    Hallo,

    zou je mij je bankgegevens kunnen sturen? Wil graag 1 setje met acrylaat plaat.

    Groeten

    #776715

    Superbrabor
    Bijdrager
    Berichten: 50

    Op welke brommers en carters past dit?

    #776717

    El Citta
    Topic starter
    Berichten: 824

    Hi Superbrabor,

    Zolang er een vespa (piaggio) blokje onder hangt past het op alle typen brommers. De set is zo ontworpen dat hij past i.c.m. verschillende soorten frames/plaatdiktes. Hij is tevens geschikt voor zowel vario als mono overbrenging. Indien je een bestelling wilt plaatsen mag dat in dit topic of een pm naar mij.

    #776723

    Superbrabor
    Bijdrager
    Berichten: 50

    Dus je installeert deze op de vario?

    #776727

    El Citta
    Topic starter
    Berichten: 824

    Ik heb een montagevideo online gezet (oudere versie maar principe is gelijk) waar je duidelijk kunt zien hoe de trekstarter gemonteerd dient te worden/werkt.

    #776804

    Biker
    Bijdrager
    Berichten: 1

    Zou je mij ook je bankgegevens willen sturen? Ik zou er graag 1 met aluminium plaat willen hebben.

    #776850

    WouterWirdum
    Bijdrager
    Berichten: 2

    Hallo,
    Dit lijkt mij ook tof.
    Zou ik de acryl trekstarter kunnen bestellen?
    Ik maak direct over als je reageert.

    Gr,

    Wouter

    #777023

    DR Ciao
    Bijdrager
    Berichten: 37

    Gaaf zeg…  Zodra ik klaar ben met verbouwen van mn huis. Ga ik mn snor weer uit het stof trekken. zo’n trek starter. is dat ook te doen met een 80cc? en kan je het gebruiken zonder decompressieklep?
    Gr, Tim

    Ga nie. Besta nie
    #777244

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4030

    Ik heb hem op mijn DR 43mm met hoge drukkop zonder decompresie,  en hij start als een heet mes door de boter.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 79)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.