GZ: electrisch blok tunen 65cc dr

Home Forums Advertenties Diensten aangeboden/gezocht GZ: electrisch blok tunen 65cc dr

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door CasperCitta 1 maand, 1 week geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker

CasperCitta
    Topic starter

beste,

ik heb een tijd geleden met @zevenenergie wat dingen besproken over wat ik wil doen met mijn blokje.
    daar heb ik een tijd over gedaan om alles te bestellen. nou heb ik bijna 3 weken geleden mijn 43mmdr en electrisch blok binnen gekregen. ik had zevenenergie een berichtje gestuurd dat ik alles naar hem zou kunnen opsturen. helaas kreeg ik hier na bijna 3 weken nog geen reactie op. is er iets gebeurt of is hij met vakantie?

in ieder geval moet mijn blok:
    uit elkaar,
    carters bewerkt naar 13mm inlaat en spoelpoorten voor de 43mm dr cilinder,
    nieuwe lagerset,
    flowen,
    weer netjes in elkaar zodat ik een plug and play blokje heb wat ik er alleen nog maar onder hoef te hangen.
    en groene trekveertjes in mijn koppeling.

ik zal dus het hele electrische blok met nieuwe cilinder, mijn koppeling met de trekveertjes apart opsturen. en 2 cilinderkoppen waarvan de beste uitgekozen mag worden (50cc kopjes)

edit: is een cilinder koelkap belangrijk? die heb ik geen en ik zie ze voor 5 euro online maar met 7.50 verzendkosten haha

zou iemand die dit zeker weten goed en professioneel kan eventueel contact met mij op kunnen nemen?
    hartelijk bedankt alvast 🙂

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door CasperCitta.

SuperSi
    Bijdrager

cilinder koelkap is zeker belangerijk, helemaal met een getuned blok.
    Trekveertjes kan je zelf ook wel denk ik?

CasperCitta
    Topic starter

@supersi
    oke dan haal ik nog een koelkap. De trekveertjes heb ik de materialen niet voor maar kan ik idd wel proberen te doen. Zou ze graag niet willen verprutsen. Ik heb bijna geen gereedschap zelf.

Tiesman1986
    Moderator

Je zou brandweer en Florian kunnen vragen.

1

super bravo.
    Bijdrager

branweer erwin even benaderen die weet er wel raad mee, ga je zeker geen spijt van krijgen
    heb een kickblokje wat bij hem weg komt loopt nu al twee jaar naar alle tevredenheid!

CasperCitta
    Topic starter

@solex-105 dat klinkt super. Hij gaat het inderdaad voor me doen 👍🏻👍🏻👍🏻

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.