EL Citta’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten EL Citta’s Perso

This topic contains 354 reacties, has 53 deelnemers, and was last updated by R.Zwiers 7 years, 3 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 355)
  • Gebruiker
  • #487788

    El Citta
    Topic starter
    Berichten: 824

    Bedankt voor de leuke reacties:thumb Heb nog geen poortmapje Jarco. Als hij er af gaat zal ik die wel maken;) Verbruik zal inderdaad erg hoog liggen. Even afwachten, als het echt te gek is pak ik gewoon mijn SE.
    Die filtercap leek mij wel een goed idee inderdaad. Met die snelheden krijg je toch behoorlijk wat geforceerde lucht inderdaad.
    Hoop vrijdag en zaterdag het blokje af te kunnen stellen. Zal kort dag worden maar hoop dat het lukt. Toch leuk om met een unieke setup te rijden.

    #487789

    gunther
    Bijdrager
    Berichten: 111

    potverdikkie zakt men broek spontaan van op men enkels 😛

    #487801

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Nice blokje had zo de showroom in gekund:D:thumb
    Ben ook erg benieuwd hoe deze combo gaat lopen.

    #487837

    El Citta
    Topic starter
    Berichten: 824

    Thanks jongens:) Gisteren het blokje in de brom gehangen. Uiteraard past het membraanhuis enz. niet tussen de brug. Heb de boel afgetekend en morgen op mn werk even de SI brug bewerken met de plasma snijder. Denk morgen middag de first start wel te kunnen maken. Als ik zo ver ben zal ik wel een filmpje posten;)

    #487857

    El Citta
    Topic starter
    Berichten: 824

    Brug is aangepast. Buiten het feit dat de atg nu gaat passen, heb ik het frame gelijk maar even doorgelast op een paar punten.

    Nu nog een likje verf en dan kan het blok er in:)

    #487860

    Zeebodem.
    Bijdrager
    Berichten: 1378

    Hey kerel..!!

    Keurig netjes allemaal,jij snapt hoe het moet :thumb
    Nette lassen ook hoor..!!helemaal superrr.

    Veel plezier ervan dadelijk.

    #487869

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Dit ziet er echt superr uit:thumb
    Heb je de ATG+SE ook bewerkt voor de Deps?

    Ben benieuwd wat hij gaat doen, is sowieso een beukblok:D

    #487870

    El Citta
    Topic starter
    Berichten: 824

    Dankje Evert:)

    @ Florian: ATG+SE zijn bewerkt voor de DEPS ja. De poort zat er al in. Heb dit blok een tijd geleden van G-no gekocht. Hij was toen in veel mindere staat. Hoop dat ik er mooie prestaties uit krijg! Hier een afbeelding waarop de deps poort te zien is:

    Gelijk een mooie update!! Was een heftig middagje rommelen maaaaaaar:
    Hij loopt!!!!!=)

    Filmpje:

    Hij lijkt vrij tam maar dat heeft hoofdzakelijk met de poelie-overbrenging te maken heb ik het idee. Verder is het meer een cilinder voor de power natuurlijk! Sproeier mag nog wel iets groter (zit nu op 86). Als ik choke dan pakt hij bij vol gas goed op. Zonder choke smoort hij bij vol gas. De uitlaat hangt er nu veel te laag onder. Moet nog kijken of ik dat kan oplossen (irritant zo bij de V-snaar).

    Nog een paar foto’s van vanmiddag:

    #487872

    peter139
    Bijdrager
    Berichten: 770

    mooie setup heb je daar, de brug is ook weer netjes geworden:thumb

    Nu je zijkap nog even aanpassen zeker?

    #487680

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Hoort al wel redelijk:thumb
    Ik zou alleen nog wel een x een opschuif carbje op de kop tikken als ik jou was, want dat rubber ertussen verlengt het inlaat traject wel redelijk.

    #487835

    El Citta
    Topic starter
    Berichten: 824

    @Peter: De zijkap moet inderdaad ook nog aangepast worden. Denk dat ik dat alleen niet ga redden voor de tour. Zal hem daarna wel pas maken ja.

    @Buxy: Ja viel me ook niet tegen voor de eerste start. Mede door de tips van Max voor de gasnaald.:thumb Het filmpje is met sproeier 86 en choke. Heb vanavond nog wat geëxperimenteerd en zit nu op 96. Loopt nu zonder choke al aardig goed. De snelheid was in het donker moeilijk in te schatten. Valt wel tegen heb ik het idee. Misschien nog iets zakken in sproeiermaat. Morgen weer verder. Hoop dan ook even te kunnen meten met de gps.

    Opschuif carburateur heb ik wel hoor. Die paste alleen niet op het spruitstuk (heb denk ik een dunner kunststof vulbusje nodig). Heb geloof ik nog ergens een bewerkt spruitstuk liggen waar hij wel op kan. Vind de gasreactie overigens prima zo.

    #487876

    Spulleke!

    Nice brommertje zo te horen wil het blokje wel 😉

    #487889

    Waarom?

    Mooi dat je het blokje lopend hebt:thumb Wat de sproeiermaat betreft zat ik er vlink naast maar heb dan ook geen ervaring met de deps en is dus echt een zuipschuit. De gaschuif en naald lijken wel aardig zo:) Ben zelf lang bezig geweest met het afstellen van de carb omdat deze kit onderin veel last heeft van de kruk werveling en pas echt gaat meewerken bij hogere toeren. Misschien dat je het al had gemerkt maar wel leuk is dat deze “turbo” kruk echt werkt en in de boost lekker door sprint. Nogmaals een zeer leuke combi met de 47 Deps:)

    #487890

    El Citta
    Topic starter
    Berichten: 824

    Dat is precies wat ik vandaag ervaren heb Max:thumb Had eerst een veel te zware overbrenging. Heb even een lichtere overbrenging geprobeerd. Hij trekt op hogere toeren inderdaad door als een beest!!!!=) Maakt toeren waar je bijna eng van wordt. Had ik niet verwacht van de deps. Ben nu vario aan het monteren. Nog even wat probleempjes oplossen maar heb vertrouwen dat het goed gaat komen.

    Weet in ieder geval zeker dat het echt een beest is als de overbrenging goed komt.

    #461837

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    Schijnt bij jouw de zon ofzo? 😀
    Ik zit hier te wachten op droog weer om wat te testen haha.

    Nice dat er goede vorderingen zijn, hope u can make it tomorrow. :thumb

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 355)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.