This topic contains 747 reacties, has 100 deelnemers, and was last updated by ritze 7 years, 10 months geleden.
-
Gebruiker
-
4 september 2010 om 21:45 #464016
Die foto is ‘master’ man.
5 september 2010 om 07:51 #464019hey, dat is zoon 50cc“er waarvan de poorten wel lang genoeg open blijven staan he?
zo ene zit ook op mn si bewerkte uitlaat flens en rijdt best okee
maare heb jij ook de main spoelers aangepast? weetje wel dieper in het hemt ?(opper tuning king) hahaha ziet er zeer mooi uit
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.5 september 2010 om 08:18 #464020Hoe snel rijdt die dan? Ik heb alleen de uitlaatpoort groter gemaakt en de flens ‘geruimd’, en wou eerst kijken wat dat doet.
5 september 2010 om 08:22 #464021aaah kont tegen kont staan ze 😛
5 september 2010 om 15:14 #464031dit rijdt op dit moment rond de 50, veel koppel vanaf 3600rpm tot 5500rpm
ik heb op teller 55 geklokt met 6170rpm helemaal plat op de brommer:P
die shitty power is niks om snel te gaan met vario, het trekt wel echt goed op.volgens mij heeft elk type brommer ook hun eigen type 50cc cil.
want een si heeft op papieren meer vermogen als een ciao lijkt me zo.ik ben benieuwd wat het gaat doen, vooral die trekkracht is belangrijk
succes kerelDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.15 september 2010 om 19:44 #454218Citta gekocht:
Leuke dizzy. Loopt niet, ‘contactpunten staan niet goed’ zei de verkoper. Inderdaad, ze stonden namelijk zo’n 8mm van elkaar.
Dat was zoals gewoonlijk niet het hele verhaal, blokje is wel meer aan gebeund.-uitlaat zat beun vast
-ngk 8 bougie in een std(wel gevijld) blok
-blok is ranzig
-gevijld(ziet er niet geweldig uit vanaf de inlaat maar hopelijk van binnen wel)
-twin air filter:D je kan het slechter treffen
-carb zat los
-bougiedop zat losWerk aan de winkel!
Ik heb nog een kant en klaar snorblokje, misschien dat ik die eronder lepel.
Het is een erg leuk ding, ik denk niet dat ik hem houd maar hij staat me wel aan.
15 september 2010 om 19:56 #432973Mooie Dizzy Citta, Lekker orgineel. Laat je hem zo? Vind het een leuke combo.
Jammer van het blok. Even nakijken en dan hopelijk weer een goed rijdend blok
15 september 2010 om 20:05 #454177Ja, eerlijk gezegd verwacht ik niet anders als ik een citta koop, hoeveel onversleutelde citta’s bestaan er nog?
15 september 2010 om 20:12 #454174Niet?
Ik zou zeggen : mik er een mooi blokje onder, Kijk hem even na en laat hem hoe die is.
Dan heb je een hele leuke citta 🙂
15 september 2010 om 20:13 #454169Leuke Citta.
Heb je die toevallig in Nieuwegein opgehaald?:O
15 september 2010 om 20:13 #454170Uhum. Zo origineel is hij zeker niet. De citta zelf is van uit de jaren 80. Dit kan je zien aan de grijze velgen en het ouwe model cilinderkop. Daarbij is de kleur van het frame en achterrekje ook niet origineel en de kappen horen hier dus ook niet bij.
Maar alsnog wel een leuk standaard ogende citta 😉
EDIT:
Ja, eerlijk gezegd verwacht ik niet anders als ik een citta koop, hoeveel onversleutelde citta’s bestaan er nog?
Toevallig heb ik nog een compleet originele roze Crazy citta uit de jaren 90 hier staan helemaal onversleuteld. Originele carb, filter, 105 poulie en originele Gilera fabrieksuitlaat. Dus geen cittypower zelfs. En optisch is hij ook nog helemaal standaard. Dus niet gespoten ofzo. Ook nog de originele crazy stickers.
Hij is wel voor de verkoop, maar helaas heeft hij geen kenteken:(
15 september 2010 om 20:25 #432997hey hihihaha,
goed bezig daar edo:)
leuke citta zo.zie dat je hem aan de praat krijgt;)
optisch ziet die er helemaal niet slecht uit.gaaf man.suc6 met het sleutelen!
15 september 2010 om 20:44 #433000lampenkap :
Uhum. Zo origineel is hij zeker niet. De citta zelf is van uit de jaren 80. Dit kan je zien aan de grijze velgen en het ouwe model cilinderkop. Daarbij is de kleur van het frame en achterrekje ook niet origineel en de kappen horen hier dus ook niet bij.Maar alsnog wel een leuk standaard ogende citta 😉
Ik zie mijzelf eigenlijk nergens het woord origineel gebruiken, maar het frame e.d is gewoon origineel en fabrieksaf, dus die cittawijsheid gaat hier niet op.
Het optische is inderdaad een groot pluspunt! Uiteraard blijft deze zoals hij is, maar ik was niet van plan hem lang te houden. Die crazy is volgens mij mn favoriete model, anitakleuren!
Kevin, ja bij jou om de hoek!
15 september 2010 om 21:02 #433092is een leuk brommertje 🙂 mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je ervoor betaald heb? aangezien die kenteken heeft.. en origineel is ( duur )
15 september 2010 om 21:12 #453819300. Niet echt goedkoop gezien hij motorisch brak is, maar dat is zo verholpen neem ik aan.
Originele citta’s wordt volgens mij niet echt op gejaagd, maar ze zijn in mijn ogen wel meer waard ja.
De bedoeling is een wheeler-dealertje te ondernemen en er winst op te maken. Ik zet dat hier vrij neer gezien ik hem op mp verwacht te verkopen, maar ik ga hem natuurlijk wel tiptop maken.
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.