Home › Forums › Mening & ervaring › Uitlaten › Dynojet Uitlaat-test mei 2018
This topic contains 45 reacties, has 16 deelnemers, and was last updated by sx3-swe 4 years, 7 months geleden.
-
Gebruiker
-
14 mei 2018 om 20:47 #774368
Complimenten mannen! Super info!
Blije Vespa Piaggio SI rijder14 mei 2018 om 21:48 #774377Erg jammer dat je nog niet de grafieken kunt bekijken. De topsnelheid heb je niet zo heel veel aan, gezien je dit op de weg waarschijnlijk niet zult halen. Belangrijker is het koppel en kracht en dan zo breed mogelijk de powerband. Voorlopig hier 2 afbeeldingen van de DPR HM en Tecno Estoril op een 50cc setup.
14 mei 2018 om 22:42 #774394Zeer interessant topic, ik geniet ervan! Mooi werk gasten
14 mei 2018 om 22:59 #774398Snelheid is zoals Erik al aangeeft maar net hoelang er aan het gas gehangen is voor die run.
En zoals Martino al aankaart is de pk en koppel score ook het belangrijkste.
En daar was de Dpr zo goed als gelijk aan de techno estoril, erg matig 😐15 mei 2018 om 13:07 #774419Misschien is het toch leuk om de overbrengingsverhoudingen er bij te vermelden zodat je kan uitrekenen op welke toerentallen de waardes het hoogst waren. Of snap ik er nu helemaal niets van??
16 mei 2018 om 11:40 #774473Even de software downloaden en dan de files openen. Dan kun je de snelheid of het toerental laten zien.
16 mei 2018 om 12:11 #774475Ok Thanks ik heb net een snellere computer gekocht, mijn oude had te weinig vermogen en ook de geluids- kaart was stuk. Ik ga er eens flink induiken. Sinds mijn 14e pruts ik aan motorblokjes om er meer vermogen uit peuteren maar test banken daar ben ik nog niet in thuis. leuk om er op deze manier kennis mee te maken
16 mei 2018 om 17:39 #774480Wel even slim om te vermelden of de techno estiril ontgrensd is wel of niet. Ik vond de pijp erg slecht maar de kwam door de begrenzing
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.17 mei 2018 om 20:00 #774550@zevenenergie, de grafieken in de startpost bevatten ook de toerentallen (rode lijn). Maar nu je een nieuwe pc hebt kan je er zelf natuurlijk ook lekker mee kloten
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.11 februari 2019 om 20:47 #783937Nice dit
5 maart 2019 om 18:50 #784757Als er mensen in de buurt zijn en een keer op de bank willen dan moet je me even appen
06153011976 maart 2019 om 10:49 #784766Ik weet niet of je er wat voor voelt? Maar anders zou ik dit jaar wel weer een grote uitlaat test willen houden.
Was nog genoeg te testen over en was erg gezellig de laatste keer6 maart 2019 om 11:33 #784768Wat mij betreft is dat goed.
Moet alleen nadat de buurman klaar is met de verbouwing van zijn huis. Anders heb ik nog alles op de binnenplaats staan. Dus geen ruimte.Ik hou je op de hoogte maar ik verwacht dat het na de zomer het beste is. September dus zeg maar.
7 maart 2019 om 11:05 #784794Top en ergens September is evt een mooie datum
Kunnen we deze keer naast uitlaten bv ook eens testen wat het verschil is tussen een orgineel 50 kopje en een hogedruk op een 43mm cilinder.
Of het verschil tussen een speed engine met brom of snor kruk. Ook allemaal leuke info om te weten.23 mei 2019 om 21:57 #787032Dit moet wel de beste en meest uitgebreide uitlatentest zijn die ooit voor een ciao/citta/si ooit gedaan is. Geweldig werk erik-j, ac-racing, martino, speedbuxy en A-AT !
Heel nice om de “boost” van bijvoorbeeld een calibrata eens in een grafiek te zien.
@erik-j, het vermogen / koppel in de grafieken: Is dit omgerekekend naar de krukas of is dit het aan het wiel?
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno -
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.