Dynojet Uitlaat-test mei 2018

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten Dynojet Uitlaat-test mei 2018

This topic contains 45 reacties, has 16 deelnemers, and was last updated by sx3-swe 4 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)
  • Gebruiker
  • #774368

    BMS Piaggio
    Bijdrager
    Berichten: 37

    Complimenten mannen! Super info!

    Blije Vespa Piaggio SI rijder
    #774377

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7342

    Erg jammer dat je nog niet de grafieken kunt bekijken. De topsnelheid heb je niet zo heel veel aan, gezien je dit op de weg waarschijnlijk niet zult halen. Belangrijker is het koppel en kracht en dan zo breed mogelijk de powerband. Voorlopig hier 2 afbeeldingen van de DPR HM en Tecno Estoril op een 50cc setup.


    #774394

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Zeer interessant topic, ik geniet ervan! Mooi werk gasten :thumb

    #774398

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Snelheid is zoals Erik al aangeeft maar net hoelang er aan het gas gehangen is voor die run.
    En zoals Martino al aankaart is de pk en koppel score ook het belangrijkste.
    En daar was de Dpr zo goed als gelijk aan de techno estoril, erg matig 😐

    #774419

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Misschien is het toch leuk om de overbrengingsverhoudingen er bij te vermelden zodat je kan uitrekenen op welke toerentallen de waardes het hoogst waren. Of snap ik er nu helemaal niets van??

    #774473

    Erik J
    Donateur
    Berichten: 90

    Even de software downloaden en dan de files openen. Dan kun je de snelheid of het toerental laten zien.

    #774475

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Ok Thanks ik heb net een snellere computer gekocht, mijn oude had te weinig vermogen en ook de geluids- kaart was stuk. Ik ga er eens flink induiken. Sinds mijn 14e pruts ik aan motorblokjes om er meer vermogen uit peuteren maar test banken daar ben ik nog niet in thuis. leuk om er op deze manier kennis mee te maken :thumb

    #774480

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    Wel even slim om te vermelden of de techno estiril ontgrensd is wel of niet. Ik vond de pijp erg slecht maar de kwam door de begrenzing

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #774550

    AA-T
    Topic starter
    Berichten: 2445

    @zevenenergie, de grafieken in de startpost bevatten ook de toerentallen (rode lijn). Maar nu je een nieuwe pc hebt kan je er zelf natuurlijk ook lekker mee kloten :thumb

    #783937

    jMs
    Bijdrager
    Berichten: 22

    Nice dit

    #784757

    Erik J
    Donateur
    Berichten: 90

    Als er mensen in de buurt zijn en een keer op de bank willen dan moet je me even appen
    0615301197

    #784766

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Ik weet niet of je er wat voor voelt? Maar anders zou ik dit jaar wel weer een grote uitlaat test willen houden.
    Was nog genoeg te testen over en was erg gezellig de laatste keer:thumb

    #784768

    Erik J
    Donateur
    Berichten: 90

    Wat mij betreft is dat goed.
    Moet alleen nadat de buurman klaar is met de verbouwing van zijn huis. Anders heb ik nog alles op de binnenplaats staan. Dus geen ruimte.

    Ik hou je op de hoogte maar ik verwacht dat het na de zomer het beste is. September dus zeg maar.

    #784794

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Top en ergens September is evt een mooie datum:thumb
    Kunnen we deze keer naast uitlaten bv ook eens testen wat het verschil is tussen een orgineel 50 kopje en een hogedruk op een 43mm cilinder.
    Of het verschil tussen een speed engine met brom of snor kruk. Ook allemaal leuke info om te weten.

    #787032

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Dit moet wel de beste en meest uitgebreide uitlatentest zijn die ooit voor een ciao/citta/si ooit gedaan is. Geweldig werk erik-j, ac-racing, martino, speedbuxy en A-AT !

    Heel nice om de “boost” van bijvoorbeeld een calibrata eens in een grafiek te zien.

    @erik-j, het vermogen / koppel in de grafieken: Is dit omgerekekend naar de krukas of is dit het aan het wiel?

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 46)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.