Dynojet Uitlaat-test mei 2018

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten Dynojet Uitlaat-test mei 2018

Dit onderwerp bevat 38 reacties, heeft 13 stemmen, en is het laatst gewijzigd door AA-T 1 week, 2 dagen geleden.

9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
  • Gebruiker

BMS Piaggio
    Gebruiker

Complimenten mannen! Super info!

Blije Vespa Piaggio SI rijder

Martino
    Gebruiker

Erg jammer dat je nog niet de grafieken kunt bekijken. De topsnelheid heb je niet zo heel veel aan, gezien je dit op de weg waarschijnlijk niet zult halen. Belangrijker is het koppel en kracht en dan zo breed mogelijk de powerband. Voorlopig hier 2 afbeeldingen van de DPR HM en Tecno Estoril op een 50cc setup.

Wilk1985
    Moderator

Zeer interessant topic, ik geniet ervan! Mooi werk gasten :thumb

speedbuxy
    Gebruiker

Snelheid is zoals Erik al aangeeft maar net hoelang er aan het gas gehangen is voor die run.
    En zoals Martino al aankaart is de pk en koppel score ook het belangrijkste.
    En daar was de Dpr zo goed als gelijk aan de techno estoril, erg matig 😐

zevenenergie
    Gebruiker

Misschien is het toch leuk om de overbrengingsverhoudingen er bij te vermelden zodat je kan uitrekenen op welke toerentallen de waardes het hoogst waren. Of snap ik er nu helemaal niets van??

Als je haar maar goed zit. Alles ist egal wenn deine Haare gut sind.
    Mijn knutsel perso.

Erik J
    Donateur

Even de software downloaden en dan de files openen. Dan kun je de snelheid of het toerental laten zien.

zevenenergie
    Gebruiker

Ok Thanks ik heb net een snellere computer gekocht, mijn oude had te weinig vermogen en ook de geluids- kaart was stuk. Ik ga er eens flink induiken. Sinds mijn 14e pruts ik aan motorblokjes om er meer vermogen uit peuteren maar test banken daar ben ik nog niet in thuis. leuk om er op deze manier kennis mee te maken :thumb

Als je haar maar goed zit. Alles ist egal wenn deine Haare gut sind.
    Mijn knutsel perso.

ritze
    Gebruiker

Wel even slim om te vermelden of de techno estiril ontgrensd is wel of niet. Ik vond de pijp erg slecht maar de kwam door de begrenzing

AA-T
    Sleutelbeheerder
    Topic starter

@zevenenergie, de grafieken in de startpost bevatten ook de toerentallen (rode lijn). Maar nu je een nieuwe pc hebt kan je er zelf natuurlijk ook lekker mee kloten :thumb

9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.