Dustin's Citta

Home Forums Perso’s Projecten Dustin's Citta

Dit onderwerp bevat 76 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Dustin 1 maand geleden.

2 berichten aan het bekijken - 76 tot 77 (van in totaal 77)
  • Gebruiker

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Nice! Ik vind de badsnake echt bad! Endaar bedoel ik slecht mee. Dit is wel jaren geleden. Wat is jouw ervaring?

41.8 Polini LC, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

Dustin
    Topic starter

Hij valt mij op een 65dr evo wel wat tegen idd. Hij trekt echt best lekker op, beetje als een citypowertje, maar er is praktisch geen boost te bekennen en hij kruipt heel langzaam naar zijn top. Ik heb 67 gps gehaald met poelie 60. Hij knettert wel echt super lekker en is zelfs vrij stil te noemen! Er zit een klein vlak deukje op de onderkant omdat bij de vorige eigenaar de uitlaat onder de brommer vandaan is gevallen, dit zou misschien invloed kunnen hebben op de prestaties?

Tov een proma cc is hij op mijn setup  wel traag ja. Wie weet is hij op bijv een malossi 43mm wel weer super omdat die wat hoogtoeriger is.

Filmpje! Hier nog met lekkende demper en een abrupt einde, omdat er op de scooter die je mij tegemoet ziet rijden een agent zat, hij liet me zo gaan terwijl ik overduidelijk te hard ging met een telefoon in m’n hand :mrgreen:

"Een hetero rijdt niet op een retro." ㉦
    Mijn citta
2 berichten aan het bekijken - 76 tot 77 (van in totaal 77)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.